網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月22日 星期五

[忽然1周 995] 米雪健康美魔女 米雪,MW,




58歲嘅米雪,身形 keep到之餘,仲好神彩飛揚,皮膚好到爆,化個淡妝出嚟一啲都唔輸俾啲後生,話佢得 40歲都仲有人信呀!

媽咪姐

米雪健康美魔女

藝人行街,唔一定要行中環嘅!好似美魔女米雪咁,平時見佢又 charm又 elegant,原來佢好鍾意行平民區㗎!







呢日媽咪姐喺九龍城撞見米雪同助手行街,啲幾十蚊貨仔嘅街坊 boutique照行可也。行咗一陣,可能見天氣太熱,走咗入商場嘆冷氣。唔知米雪係咪只係旨在行,見佢行咗幾個鐘都冇收穫,不過一去到賣健康食品嘅舖頭好快就買到嘢。睇嚟美魔女對飲食方面真係好有要求咁噃!

唔好以為米雪喺娛樂圈咁多年,買衫一定揀名牌,佢去到九龍城啲 boutique仔行街,一樣揀得好開心。

九龍城掃貨

睇嚟米雪對買衫嘅意欲唔大,反而好注重健康,行咗入間專賣健康食品嘅舖頭,好快就有收穫。



鍾意就快D Share啦!