網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年8月22日 星期五

玄彬低胸V領淋冰水 鄭宇盛捐錢唔淋水 玄彬,BKD_S,




【短片】【都教授也響應】韓星陸續被點名 金秀賢淋冰水 凍到口擘擘

2014-08-22 22:35:00



其他影片:>>






【都教授也響應】韓星陸續被點名 金秀賢淋冰水 凍到口擘擘

近期世界各地都受「冰桶挑戰」嘅風吹襲,韓國亦唔例外,好多韓星近日都先後被人點名「找數」,好似「都教授」金秀賢亦響應「冰桶籌款」,佢就着住件長袖T恤坐定定對住鏡頭,然後有人成桶水向佢兜頭淋,但就唔多見有冰,不過都教授個樣仍然可愛,同埋凍到擘大口呀﹗

至於《秘密花園》男星玄彬亦都喺「找數」名單之上,今日玄彬就公開咗自己嘅淋水片,身穿黑色低胸V領T恤嘅佢,坐喺一個貌似天台嘅地方,先喺鏡頭前多謝點佢名嘅女歌手BoA,令佢有機會參加呢個咁有意義嘅活動,之後一個男工作人員就幫手倒水。

原本型仔到爆嘅玄彬瞬間變成「落湯雞」,不過佢亦仍不忘喺鏡頭前chok住咁撥咗下頭髮,令一眾女網民睇完之後,都為之瘋狂,留言話玄彬連「找數」都找得型過人咁話喎。而玄彬完事之後,就點名要啱啱結婚嘅湯唯夫婦同男星張東健「找數」。

另外,《誘惑》女星崔智友、少女時代成員秀英,今日亦分別喺網上公開咗自己嘅淋水片段,而現時身處外國拍攝嘅男星鄭宇盛,雖然被點名要「找數」,不過佢就話會捐錢唔淋水咁話。



女網友話玄彬連「找數」都找得型過人。



玄彬點名要啱啱結婚嘅湯唯夫婦同男星張東健「找數」。







鄭宇盛雖然被點名要「找數」,不過佢就話會捐錢唔淋水咁話。



金秀賢都玩淋冰水籌款,見佢着晒長袖T恤,都仍然凍到擘大口。









鍾意就快D Share啦!