掃呢頁CODE去手機

2014年8月6日 星期三

林峯離巢恢復自由身 鄭嘉穎力撐:呢個決定都正常 林峯,鄭嘉穎,




【短片】【新鮮娛頭】林峯離巢恢復自由身 鄭嘉穎力撐:呢個決定都正常

2014-08-06 07:15:00



其他影片:>>






親生仔嘉穎撐林峯離巢:好正常

作為大台親生仔的鄭嘉穎,昨日在九龍灣拍新戲時,對於林峯前日宣佈離開無綫回復自由身,任意可以用廣東話接受電視台訪問一事,嘉穎力撐林峯離開這個決定很正常,但他個人則暫時未有離巢打算,因為不懂自己接工作,他說:「呢個係個人決定,但我覺得佢(林峯)有呢個決定都正常,因為佢想喺唱歌嗰方面發展多啲。」

嘉穎當年都是歌手,問他可希望再推出唱片?他即自嘲自己不是別人對手,客串玩玩還可以。

而有七年沒有拍電影的他,昨日拍攝在車與車之間不斷穿插的鏡頭,造型有當年拍劇演「Law霸」的影子,嘉穎說:「導演就係想要嗰個感覺,其實今次係演一個億萬富豪,想個仔知道錢唔係萬能,所以做咗好多嘢,而劉心悠會飾演我過咗身嘅太太,都有啲場口會一齊拍。」



(採訪﹑攝影:藍文浩)



鄭嘉穎呢身打扮好有Law霸feel喎﹗



鍾意就快D Share啦!