掃呢頁CODE去手機

2014年8月20日 星期三

[FACE 378] 爆紅 強國都知陳偉霆是誰喇 陳偉霆,MF,




陳偉霆啱啱喺北京開騷,反應勁好!

真面目

爆紅 強國都知陳偉霆是誰喇

港星愛北上搵食,一個唔覺意爆紅隨時發過豬頭!最新幸運兒係「的士陳」陳偉霆,當年因黃曉明一句「而我不知道陳偉霆是誰」,被高登仔笑到面黃,最近終於憑內地劇《古劍奇譚》「大師兄」一角彈起,微博粉絲人數急增至近 190萬,更劇接劇成為搶手貨添!

不過強國錢唔易搵,次次開劇起碼要留低幾個月,適應唔到當地生活都幾大鑊。𠵱家就等陳偉霆過番幾招北漂求生攻略

1.無啦啦點解咁紅?

呢套劇改編自內地同名武俠 hit game,食住呢條電子遊戲水,而且有楊冪、李易峰,加上安排喺大台湖南衞視播,自然多觀眾!而我飾演嘅「大師兄」陵越,性格溫柔內斂,好多觀眾都鍾意呢個「暖男」形象!

《古劍》 game喺內地勁 hit,難怪已經貴為一線花旦嘅楊冪都肯接。

喺香港拍咗多套電影都未彈得起,估唔到一套《古劍奇譚》可以令陳偉霆吐氣揚眉!

2.係咪長駐內地賺人仔?

威廉對上一次喺香港唱歌,已經係 12年新城喇!

暫時重心都係內地工作為主,𠵱家揀緊啲劇本。啱啱喺北京開咗個音樂會,嚟緊又有部叫《活色生香》嘅劇,同劇有唐嫣同李易峰,仲有之前拍落套《少年四大名捕》都未播。

3.你片酬同微博人數都狂升喎?

價錢就唔講喇,但的確比之前加咗嘅!至於微博,之前得幾十萬,但《古劍》出咗街之後,粉絲人數喺一個月內急升到𠵱家接近 190萬,所以都好開心!

威廉𠵱家出入大陸,都有勁多粉絲接送。靠《古劍》食糊,威廉連微博頭像都換上「大師兄」個樣!

4.成日北上拍劇,最鍾意去邊間餐廳?

我最愛去橫店嗰間「洞天茶餐廳」,佢個焗豬扒飯超正,好多香港藝人都鍾意去食,你哋落去分分鐘撞到好多明星㗎!

據講呢間茶餐廳係香港人開,所以好多港星幫襯!



鍾意就快D Share啦!