掃呢頁CODE去手機

2014年9月10日 星期三

[FACE 381 外地娛樂] 本週美男 亞洲 oppa李敏鎬 男神是怎樣煉成的? 李敏鎬,MF,




谷酒凹

李敏鎬孭飛嘅電影《江南布魯斯》啱啱煞科就要趕嚟香港,男神個樣依然精靈。呢個谷住酒凹放電嘅眼神,仲唔係電緊全知言?

全知言

本週美男 亞洲 oppa李敏鎬 男神是怎樣煉成的?

Oppa!《繼承者們》男主角,「亞洲男神」李敏鎬繼 6月嚟過香港出席按摩梳化活動後,上星期三( 3日),敏鎬 Oppa又來港出席「天喔茶庄果茶系列」發布會,全知言又有機會近距離接觸男神喇。







難得見男神,全知言梗係把握機會發問啦,最關心究竟敏鎬 Oppa會唔會同另一男神金秀賢合作,佢好大方咁話:「大家都係二十多歲,好有熱情的演員,如果遇上好作品,不排除合作的可能性,相信會有不錯的火花,自己亦很有興趣演繹唔同角色。」

雖然已經唔係第一次見男神,但全知言今次專登留意男神嘅一舉一動,發現男神每個眼神,每個動作,都恰到好處,吓吓都大大方方 cute爆冧死女,「亞洲男神」寶座真係唔係浪得虛名㗎。

輕托腮

發布會後就係訪問環節,男神喺聽全知言同啲行家發問時好留心,仲唔覺意托咗一吓腮添。

晒長腿

身高 187cm,腿長 112cm嘅李敏鎬被人封做「長腿 Oppa」。大家睇吓佢着住白色牛仔褲再繞腳,殺死人咩!

2013《繼承者們》

飾演留學美國的富家公子,第 1集已赤膊滑水, fans唔尖叫就假。

2011《城市獵人》

每次女主角朴敏英有危險佢都會及時出現營救。角色討好,奠定男神地位。



鍾意就快D Share啦!