掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] 秋季日劇 型男大作戰 竹野內豐神化的士佬 竹野內豐,MW,




喺新劇入面嘅竹野內豐,一改以往官仔骨骨兼 cool爆形象(小圖),飾演愛管閒事兼能穿越回到過去嘅的士司機,令觀眾耳目一新。

亞熱帶

秋季日劇 型男大作戰 竹野內豐神化的士佬

夏季日劇落幕,木村拓哉套《 HERO 2》最尾雖然同《 HERO》嘅 36.8%差得遠,只得 22.9%,但跟同期劇集比,都算執番身彩。話咁快,今年秋季新一輪日劇又出籠啦﹗今季劇集競爭更為激烈,可以講係型男空群出動,有竹野內豐、織田裕二、小栗旬,再加一眾美魔女,如宮澤理惠、深田恭子、綾瀨遙,粒粒都係大星。不過最受矚目嘅,非竹野內豐莫屬啦﹗事關佢今次喺新劇演一個擁有「不可思議」能力兼諸事八卦嘅的士司機,跟佢以往深情公子 look大相逕庭;織田裕二嘅翻版半澤直樹亦值得期待。食得泡菜多,係時候轉吓口味,食吓醃蘿蔔啦﹗







《最好的選擇》

竹野內豐制服誘惑

好睇指數:★★★★★

富士電視台十月份月火劇《最好的選擇》,搵咗兩年冇拍劇嘅型男竹野內豐飾演非一般的士司機。

劇集內容屬於單元性質,竹野雖則外表夠 cool,事實卻係口水多過茶,而且超鍾意食甜嘢嘅怪雞的士佬。佢每次遇到失意嘅搭客,就會先同人講一輪耶穌,然後再帶佢哋穿越時空,回到過去,重新選擇正確嘅路。值得一提係,每集嘅乘客都會由一線演員演出;而竹野個的士佬造型,着晒老西打晒呔,再加對白手套,嘩,型到呢﹗所以對竹野迷嚟講,呢個真係最好的選擇。

首播時間﹕ 10月 14日

《最好的選擇》係搞笑藝人升野英知(左)編劇,今次亦會喺劇集客串,飾演咖啡店店長。

劇集屬單元形式,所以每集都有唔同演員演出,好似第一集就有小西真奈美(上右)同安田顯,第二集則有仲村亨飾演落泊麻甩。集集都有大量紅星登場,抵睇

《信長協奏曲》

小栗旬又玩穿越

好睇指數:★★★★

潮流興玩穿越,韓劇玩完到日劇。小栗旬喺《信長協奏曲》入面,由現代穿越到古代。內容講小栗旬飾演讀書唔成、尤其係對歷史一竅不通嘅宅男高中生,卻突然穿越到古代,見到同自己一模一樣嘅織田信長,仲要代替身體虛弱嘅信長做統一天下嘅大事。除咗小栗旬一人分飾兩角外,仲有柴咲幸,好有睇頭嘅劇集。

首播時間﹕ 10月 13日

啱啱做咗老竇嘅小栗旬,今次喺《信》劇分飾現代版宅男男生三郎及戰國時代嘅織田信長。

小栗旬拍《信》劇除咗要着丁字褲露股外,仲要俾柴咲幸兜巴星,認真犧牲大咯!

當紅小生向井理喺《信》劇飾演嘅恒興,因父母都係小栗旬家臣,所以跟小栗旬「青梅竹馬」,長大後更係小栗旬身邊唯一最信任嘅人。

《咕咕貓》

宮澤理惠玩貓貓

好睇指數:★★★★

近年變得積極嘅宮澤理惠,繼電影《紙之月》後,又接拍電視劇《咕咕貓》。劇集係改編同名漫畫,而且 08年時,亦由小泉今日子同上野樹里拍過電影版,獲得好評。今次劇集宮澤理惠同樣扮演愛貓畫家,剪咗短髮嘅佢,夠晒 cutie﹗而劇入面嘅貓貓又好可愛,真係人同貓一樣吸睛。鍾意貓嘅人絕對鍾意呢套劇。我話嘅﹗

首播時間: 10月 19日

宮澤理惠飾演嘅少女漫畫家,因為自己養嘅貓死咗,搞到唔開心,之後意外遇到有病嘅流浪貓,而將佢養大。

《股價暴跌》

織田裕二抄半澤博翻身

好睇指數:★★★★

織田裕二近幾年嚟,星途完全唔順,為求翻身,接拍 WOWOW新劇《股價暴跌》,劇集開宗明義翻抄《半澤直樹》。內容講織田裕二飾演完全唔受組織慣例感染,忠於自己信念嘅孤傲銀行審查員,希望幫助陷入經營危機及面對恐怖襲擊嘅企業,跟反對融資嘅高嶋政伸對立。 46歲嘅織田喺劇中演出,好有《跳躍大搜查線》影子,織田就有望靠《半澤》餘威挽頹勢。若然大家對《半澤》仍未厭倦嘅話。

首播時間﹕ 10月 19日

《股價暴跌》亦係《半澤直樹》嘅池井戶潤編劇,近年人氣不振嘅織田裕二喺劇中飾演熱血銀行職員,希望食《半澤》水尾求翻身。

《股》劇入面有幾場爆炸動作場面,就被激讚話勝過《半澤》。

《女性決不容許》《今天不去上班》

深田律師 Vs綾瀨遙乾物女

除此以外,深田恭子以律師為主題嘅《女性決不容許》( 10月 21日首播),決戰綾瀨遙擔正、改編少女漫畫嘅《今天不去上班》( 10月 20日首播)。深田喺《女》劇入面,飾手法強悍出名嘅法庭律師。而綾瀨遙喺《今》飾 33歲、從未拍過拖嘅 OL。又開正乾物女嗰瓣。

好睇指數:★★★

深田恭子演法庭律師,跟戲中飾演名流律師嘅寺島忍拍檔,雙劍合璧。

好睇指數:★★★ 1/2

劇中 33歲綾瀨遙同 25歲福士蒼汰(右)發生姐弟戀。



鍾意就快D Share啦!