掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] 病癒達明好擦得 MW,




達明同老婆囝囝行街,大病後嘅達明真係蒼老咗,好在面色比起啱啱復出嗰陣好番好多。

媽咪姐

病癒達明好擦得

張達明 3年前確診鼻咽癌 3期,體重一度暴跌 40幾磅,幾年嚟一直專心抗癌,直到今年初好番兼復出,但係個病樣仲係令人好鬼擔心。而佢老婆何念慈一邊做嘢同時又要照顧老公,的確辛苦。







好在張太嘅勞心勞力付出有回報!前幾日,媽咪姐就見到達明同老婆囝囝一家三口喺圓方行街,雖然張太為咗幫老公醫病搞到憔悴咗,但達明精神好好,仲好好胃口㖭!睇嚟達明好快好番,張太就安樂晒

行到咁上下,達明一家去咗 food court醫肚,三兩下手勢就搞掂咗碗拉麵。

張太何念慈本身係一位心理醫生,老公病後一邊賺錢養家,一邊照顧老公,睇個樣就知辛苦。

依家個個講黃子華嘅棟篤笑,唔知大家仲記唔記得 95年達明同子華合作棟篤笑呢?達明加油,等你再開騷!



鍾意就快D Share啦!