掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] Eason大坑吹•煲•飲 Eason,陳奕迅,MW,




Eason同班 friend坐喺茶檔最入面,但都俾眼利嘅媽咪姐發現。不過佢都好快望到媽咪姐,仲舉杯 say hi。

媽咪姐

Eason大坑吹•煲•飲

一班世姪女成日問媽咪姐,啲天王天后嘅生活係咪好多姿多彩,日日都咁 high㗎?








Well,老土講句,明星咪一樣係人!就講 Eason吖,佢平日最鍾意就係去大坑個茶檔嘆杯奶茶食個麵,你同我都食得起㗎。

早幾日,媽咪姐行開嗰頭,又見到佢同波友黃宇詩,仲有幾個 friend喺度對住大風扇吹水煲煙。 Eason呢日心情唔錯呀,見到媽咪姐有打個招呼,然後就繼續同班 friend坐咗成個鐘。查實,天王天后都唔使餐餐魚翅撈飯嘅,有嘢食有水吹, happy就係咁簡單囉!

喺戶外地方, Eason即刻放心煲煙。臨走仲同老闆講 bye bye,熟客仔嘛。

走嗰陣, Eason揸住電話,似乎唔想回應任何敏感話題。

素顏嘅黃宇詩得閒會同 Eason打羽毛球,呢日成班波友就約埋開餐。



鍾意就快D Share啦!