掃呢頁CODE去手機

2014年10月10日 星期五

[忽然1周 1002] 佐佐木希好瞓身 佐佐木希,MW,




就算係鬼片,都有沖涼戲。好彩拍呢場戲冇怪事,唔係佐佐木希咁冇膽,以後點沖涼。

出外埠

佐佐木希好瞓身

日本藝能界呢幾年俾韓流打殘,加埋班女優唔生性,結婚生仔離婚吸毒樣樣齊,真係冇眼睇。

但係咁,少咗班前輩爭工作, 26歲嘅佐佐木希咪有機會囉!佢入行冇耐,就影露背海報,上個月影雜誌封面,仲放咗對腳上成宮寬貴大髀度,再攬住咀,專業到吖。自認好驚睇鬼片嘅佢,最近竟然連恐怖片《咒怨:死結的開端》都唔放過,照拍。嘩!鬼片喎!好邪㗎嘛。佢自己都話好多鏡頭同日常生活有關,以前冇諗過會接呢類戲,好驚撞鬼同瞓唔着。其實使乜咁驚吖,佐佐木希同「嵐」嘅二宮和也翻撻,有男友陪住喺身邊,你估會好似套戲嘅劇情咁,男友撞鬼,個頭會 80度擰轉咩!

最新一期嘅雜誌《 an. an》,佐佐木希同成宮寬貴為咗表現「吸引男人接吻唇妝」,一埋位就咀,真係放得開。

2010年嗰陣,就有日本雜誌爆料,指佐佐木希同「嵐」嘅成員二宮和也撻着,可惜拍咗兩年,最後俾男方嘅事務所拆散,傳佢依家用牀技箍煲。

自認細膽怕鬼嘅佐佐木希,好驚拍戲遇到怪事。所以唔敢睇《咒怨》系列參考。真係驚成咁?



鍾意就快D Share啦!