網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月17日 星期五

[忽然1周 1003] 高登男女神再崛起 MW,




靚抽王

高登男女神再崛起

上高登討論區睇高登巴打吹水講古,一向都係了解民意嘅最佳途徑,正所謂識睇一定係睇高登。近幾年高登巴打都會選出佢哋心目中嘅男神女神,不過今年有啲唔同,雨傘佔領事件後,高登巴打再次出手,要重整高登男女神榜!究竟邊個會得高登巴打嘅垂青,邊個又會令到巴打們唾棄?去片!







冊封為永遠的男神——黃子華

子華喺近日嘅棟篤笑《唔黐線唔正常》度,力撐示威人士和平同理性,寸爆政府唔與民為善,仲含淚講咗句「我哋香港人係光明磊落嘅」,網民讚爆佢,有高登巴打更將佢捧為「永遠男神」。查實佢為人幽默、有智慧、出口成金句、 50歲都仲 keep到……已經係不爭嘅事實,不過原來有好多關於子華嘅嘢,好多人係唔知嘅。

你所不知道的……關於黃子華的 5件事

1.曾被張達明比下去

黃子華貴為香港第一個搞棟篤笑嘅人,曾經帶挈張達明同自己一齊搞棟篤笑,但係曾經有一段時期,張達明反而比佢紅!喺大台電視劇《狀王宋世傑》入面,張達明擔正,子華當反派,就曾經令男神灰灰哋。

2.電影票房仆直

子華拍過 51套電影,大部分票房都唔太好,甚至係差。呢樣嘢一直令男神感到遺憾,佢亦曾經喺棟篤笑入面自嘲,自導自演嘅《一蚊雞保鑣》,係「自己死喺自己手上」。

3.爛鬼片王

曾經拍過多部鬼片嘅子華,曾經以《二月三十》獲得金像獎最佳男配角提名。但係佢拍嘅鬼片質素參差,子華曾經喺棟篤笑入面講述自己飾演一隻揸住電風扇橫行嘅「阿柏奇直升機鬼」,認為自己都唔知做緊乜鬼。

4.留有案底

男神曾經因為同朋友喺相思灣偷搭他人嘅艇仔出海,所以留有案底同守行為,做錯嘢都搞笑過人,果然係幽默人生。

5.曾擔任亞視晨早節目主持

子華曾經同巴斯光年同洪朝瘋擔任亞視《晨早直播室》嘅主持,據說佢當年每日都係未瞓醒就做節目,有時甚至連牙都未刷,係最有清晨氣息嘅清晨節目主持人。

趙學而 順利過關成為女神

話說早幾日學而有個朋友不斷喺社交網站煩住佢,叫佢唔好支持佔領行動,點知俾學而姐姐秒殺:「你朋友我係一個演員喺香港兩年無發市呀,作為朋友你有無問候過我有無飯開呢?你知唔知點解我無飯開呀?係因為特區政府嘅政策呀!」高登巴打對於學而姐姐嘅義憤同義舉都十分欣賞,齊齊力撐,讚佢份人有義氣之餘,唱歌又好聽。所以話講番句人話,其他優點都俾人睇到,何樂而不為呢?

永久除名名單:有人歡喜有人愁,有人榮登寶座,有人名落高登……

官恩娜

日前官恩娜喺臉書 post咗幅搭地鐵嘅相,表示:「十五分鐘的車程!用了我兩小時…一整天都在遲到!我真的很哭!」網民一致鬧爆,有人話佢搭錯車,有人話荃灣去柴灣都只需 1粒鐘,總之就對佢搭兩個鐘地鐵喺度呻嘅態度,非常不滿。最後佢澄清,佢唔係話搭地鐵用咗兩個鐘喎。唉,佢可能真係唔係咁嘅意思,不過就算係咁,都唔係呢個時候講呢啲話吓?所以佢唔係人格破產,係智商破產先真。

吳若希

吳若希同官恩娜一樣,喺臉書度衰多口,埋怨示威集會令小巴停駛,影響市民正常生活,結果當然係被巴打們唾棄兼永久除名高登女神。另外若希 BB話自己「想回去台灣」,更觸動比愛港力更愛港嘅高登巴打神經,力斥:「大陸妹始終係大陸妹」……都係嗰句,守得住人格嗰一關,都守唔住 IQ呢一關,講嘢經大腦

熱烈地熱烈地唱

同你數盡今個星期最喜氣洋洋嘅娛樂圈喜事!喜氣洋洋~~



鍾意就快D Share啦!