網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月17日 星期五

因暈眩而惹孕訊 Ella@S.H.E:月事正在唱進行曲! Ella,S.H.E,官恩娜,




【唔通有咗?】因暈眩而惹孕訊 Ella@S.H.E:月事正在唱進行曲!

2014-10-17 15:52:00



Ella因為頭暈暈,乜都做唔到,好彩經過一個下午休息,身體已康復。(微博圖片)

台灣女子組合S.H.E嘅Ella(陳嘉樺)下個月擔任台灣金馬獎頒獎典禮主持,呢排佢一邊拍戲,一邊為典禮做功課,噚晚Ella喺微博自爆首次感受暈眩之苦,咁啱有啲人懷孕初期,都會有類似頭暈癥狀出現,所以唔少粉絲都估佢有喜,今日凌晨同佢同病相憐嘅江蕙,都喺微博留言關心。

Ella噚晚喺微博話:「對不起,讓大家擔心了!經過一個下午的休息,已經恢復沒事了,暈眩在我人生當中第1次出現,終於知道爸媽們暈眩時什麼都做不了的痛苦!請別擔心我,我會注意身體的,我可是還有很多事要做的呢!謝謝大家喔!」

江蕙則以過來人身份關心Ella:「親愛的妹子……暈眩這檔事已經困擾我多年……真不知道這是什麼病……不要給自己太大壓力。」

由於Ella突然暈眩即惹來懷孕疑雲,Ella今午就喺網上澄清,仲搞笑自爆月事正在唱進行曲:「謝謝二姊關心,心裡好暖好暖喔!我沒事喔,而且沒有懷孕,月事在唱進行曲咧!」噢...明晒!



Ella否認懷孕一事,仲話月事正在唱進行曲呢﹗(微博圖片)



鍾意就快D Share啦!