網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月2日 星期四

[壹週刊 1282] 意外發現 亞視花旦失蹤十二年 蔡曉儀戀上狂躁男 亞視,M1,




見到男友失控,蔡曉儀一臉無奈即阻止男友。

探熱針

意外發現 亞視花旦失蹤十二年 蔡曉儀戀上狂躁男

九十年代中,與 42吋長腿萬綺雯齊名的亞視當家花旦蔡曉儀,自從 02年拍完最後一部亞視劇《法內情 2002》後,便消失幕前。人間蒸發十二年,其間蔡曉儀曾自稱在泰國被人落降頭,導致情緒失控,陷入崩潰狀態,更加試過兩度自殺。

上星期五(九月二十六日),本刊記者在太子花墟附近,發現四十三歲蔡曉儀與男友拍拖行街,見被記者影相,蔡曉儀男友突然發晒爛渣,要女友出口阻止。

保養得唔錯

在幕前消失了十二年的亞視花旦蔡曉儀,轉眼已經四十三歲,但保養得宜,不覺有中女應該有的皺紋和面肉鬆弛外,據知早幾年曾做過吊針加深雙眼皮手術的她,雙眼皮的確比過去更深;至於身形方面,也只是輕微發福,緊身 tee下現小肚腩。

跟蔡曉儀同行的高大男友,見記者影相,反應迅速第一時間彈開,久疏於面對鏡頭的蔡曉儀亦尷尬擰歪面,甚至一度避入附近公廁;其間,蔡曉儀男友突然發爛衝向記者。

「你好同我拆菲林(數碼相機用記憶咭,何來菲林),你唔好亂咁影,我話俾你聽吖𡃁仔……」

蔡曉儀同男友到花墟行街,發現有記者時,男友即時撇低蔡曉儀。

喝止男友

見男友情緒激動,蔡曉儀即時喝止。「算啦,由得佢哋(記者)影。(你而家追唔追究?如果你追究我即刻 call伙記嚟!)做乜嘢事啫?走唔好搞咁多嘢啦……」

躁男離開後,蔡曉儀並未有即時閃人,反而留低和記者講近況。

壹:近呢幾年其實你做緊乜?

蔡:做我自己鍾意做嘅嘢囉。

壹:會唔會復出?

蔡:如果個角色好,我都會考慮。

壹:你有冇留意亞視近期賣盤

新聞。

蔡:都有留意呢啲新聞。

43歲蔡曉儀,雖然冇做幕前,但個樣都保養得唔錯,只是肚腩凸起了少少,雙眼皮仲深咗唔少。

蔡曉儀的活躍期在九十年代中期,當年她是少數亞視花旦有樣有演技。

躁男上前兇記者,又要求記者拆菲林。

早前蔡曉儀與男友在中環街頭煲煙,其間男友不時向蔡曉儀手指指。

中降頭兩度自殺

現年 43歲的蔡曉儀,亞視藝員培訓班出身, 91年出道被指貌似李嘉欣,是亞視當家花旦之一,在《洪熙官》、《九王奪位》、《我和春天有個約會》等多套劇集擔正,後因私自接拍內地劇而遭公司解約,在亞視最後一套作品,是 12年前的《法內情 2002》。

消失幕前後,蔡曉儀曾經開過時裝店,據她自稱,當日離開娛圈,原因是情緒受困,原來當年她為亞視到泰國宣傳,因拒絕當地一位華僑的追求而被落降頭,導致她陷入崩潰狀態,並兩度服藥及割脈自殺。在家人照顧及接受治療後,蔡曉儀已捱過人生黑暗時期。



鍾意就快D Share啦!