網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月7日 星期二

寸嘴Barbie泵脹西瓜胸 H Cup獻星女 Barbie,BKD_S,夏尉喻,

Barbie超爆G Cup西瓜胸,昨又見暴脹。


寸嘴Barbie泵脹西瓜胸 H Cup獻星女

「寸嘴Barbie」夏尉喻昨現身活動時,被發現其G Cup西瓜胸再「暴脹」,有份成為「星女郎」將接拍周星馳(星爺)新片的Barbie,正努力備戰。為贏得更多戲份,向來擅於搶鏡的她繼續出招,先是將Big爆西瓜胸再「泵脹」,效果直逼H Cup,又自誇夠大膽及有才藝,出盡力博取星爺歡心!

籌備多時,由周星馳執導的新片《美人魚》即將在深圳開拍,早前星爺舉行演員招募活動,從幾萬個自薦者中挑選數名演員,最終「寸嘴Barbie」夏尉喻、周秀娜師妹許雅婷及日模松岡李那脫穎而出,與內地演員林允、徐軫軫、孫嘉靈及茵茵成為「星女郎」,男主角則傳是台灣男星羅志祥(小豬)。

簽保密協議

向來搞笑的Barbie拍片自薦時以無厘頭Rap搶晒鏡,短片內爆笑「Hey」足32次,在選拔賽當晚身穿美人魚尾又仆低玩「撻肥生魚」,結果贏得「大膽才藝獎」!昨日,Barbie聯同石天欣及高鈞賢到觀塘出席有線真人騷《十萬蚊港女大翻身》記者會時再出招,身穿超低胸螢光橙小背心大晒四吋事業線,原本已超爆的G Cup西瓜胸再有「進脹」,效果直逼H Cup!其後她笠上巨型泡泡球玩人肉碰碰波,笑言還抖到氣,並自爆近日體重增至117磅:「做多咗運動,不知不覺食多咗,每日又要操水,胃口都好咗,我嘅目標係減到106磅。」

自認胖了的Barbie,望操Fit展現美人魚的優美姿態。
  • 自認胖了的Barbie,望操Fit展現美人魚的優美姿態。
有線娛樂執行董事曾展章與嘉賓及參賽者出席記者會。
  • 有線娛樂執行董事曾展章與嘉賓及參賽者出席記者會。
關希敏在有線真人騷《十萬蚊港女大翻身》贏得十萬港元。
  • 關希敏在有線真人騷《十萬蚊港女大翻身》贏得十萬港元。

Barbie透露已接獲劇組通知Hold檔期,稍後有份參演《美人魚》,惟角色及詳情有待公司與電影公司方面斟洽。問到是否要保密?她笑說:「係呀!因為參賽期間簽咗保密協議。(驚穿咗畀人炒?)梗係驚啦,大家幫幫手」她又笑言會在電影中展示「大膽」及「才藝」,至於是否性感為主?她說:「性感係包裝呢件事嘅外殼,內裏應該係個大膽嘅美人魚,但實際角色唔清楚。(有咩才藝?)例如Rap、即場反應去做動作、變表情,呢啲都係之前Training期間學。」

身形上落大

自認肥魚的Barbie表示會努力收身,減少吃澱粉質、零食及多做多運動:「因為我係水腫型,身形好易大上大落。(驚縮胸?)之前試過好瘦時都會縮啲,所以睇落會好大差別,希望Fit啲,可以優美地展現美人魚嘅姿態(星爺要你瘦定肥?)唔清楚,我淨係想自己Fit啲,靈活啲。(佢冇要求?)我諗要求演技、大膽才藝方面多啲。」

此外,在昨日的活動中,有線公布節目的贏家,由「狂舞港女」關希敏贏得十萬港元,她表示想用獎金學跳舞,並實現夢想將來可教授舞蹈。

文:影視組



鍾意就快D Share啦!