網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月22日 星期三

[FACE - 387] 黃秋生唔怕王晶 unfriend 秋生,王晶,黃秋生,MF,




已經 53歲嘅秋生,今次做個回塘大佬,不過同人爭女又爭鋪,結果俾人隊咗刀!

全知言

黃秋生唔怕王晶 unfriend

全知言除咗佩服班「佔中」學生外,仲覺得「佔中」為我哋提供好多笑料,好似最近王晶喺微博,話因為覺得黃秋生、何韻詩同杜汶澤撐學生,而要 delete佢哋電話,幾鬼小學雞。

王晶雖然開戲多,不過唔係個個靠佢開飯嘅,好似秋生新作《大茶飯》就上畫,片中秋生做一個過氣江湖大佬,雖然退隱咗,但為幫阿 Sa保護茶餐廳而同其他古惑仔對抗,片中仲要同阿 Sa談情。講真以秋生演技,邊使驚王晶 unfriend完冇工開呀,晶哥你諗多咗

王晶先喺微博發功,之後秋生禮貌回覆,感覺秋生真係高幾班囉!

其實秋生做得阿 Sa老豆有餘,但戲入面就講阿 Sa傾慕秋生。

迫到埋牆,秋生無辦法都要出返嚟打打殺殺,呢啲成手血嘅場面,秋生演慣

又南飾演秋生手下,本來鍾意阿 Sa,但見阿 Sa鍾意大佬而甘心退讓,不過結局係點?自己入場睇



鍾意就快D Share啦!