掃呢頁CODE去手機

2014年10月30日 星期四

[FACE - 388] 搵後路 下月挑李心潔機  Liddy開鋪賣衫小彭順打本 彭順,李悅彤,Liddy,李心潔,心潔,MF,




邊行邊篤燒賣的 Liddy,全程戴住耳機冇除過,唔知係聽緊歌定同男友煲粥呢?

真面目

搵後路 下月挑李心潔機  Liddy開鋪賣衫小彭順打本

今年 5月同有婦之夫彭順在圓方偷情斷正的 Liddy(李悅彤),一夜間變成破壞幸福家庭的小三,再發生父親李德仁在啟晴邨吞槍自殺,先後痛失男友及父親。

經過 5個多月平伏心情, Liddy終於決定復出工作,新戲《四非》同月挑李心潔港視新劇《選戰》機!事業再起步, Liddy更獲復合冇耐的男友、「小彭順」 Simon打本,開舖賣韓國 BB衫。有個不離不棄的男人照顧,總好過黐住爛滾又冇膊頭的賤男

慳家生活

雖然有個做投資的有米男友照住,但 Liddy仍然非常慳家,上週本刊發現她搭地鐵由將軍澳康城寓所出灣仔,全程未有亂買,中途亦只買 2串燒賣填肚,飲品都冇杯;去到電訊公司睇 iPhone 6 Plus都係得個睇字咋!

行過小食店, Liddy忍唔住買燒賣食,但淨係乾啃,涼茶都唔買樽。

家住將軍澳, Liddy都係選擇迫地鐵出入,非常慳家。

拜拜賤男

彭順瞞住李心潔偷食 Liddy,新聞 5月曝光後,賤男極速撇甩 Liddy重投老婆懷抱, Liddy慘成小三又經歷父親李德仁自殺。好在前男友、有「小彭順」之稱的 Simon心靈上及經濟上照顧, Liddy先可以重新做人。早前接受訪問時更直認信錯人,明指彭順靠唔住!

5月

同彭順暗交 1年,最後得個桔之餘更背負小三罪名。《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

10月

之前同 Simon拍拖 3年幾,後來彭順介之令二人分手,幸好 Simon對 Liddy不離不棄,近日終於復合。圖片

韓國入貨

Simon打本俾 Liddy開舖賣衫,原來 Liddy早有計劃,打算學定韓文,方便親自飛去入貨,「我同其他女仔一樣好鍾意韓國呢個地方,包括對 image、化妝同 artists都好喜歡,所以有興趣報韓文;但最大原因係想睇下有冇機會發展小生意,如果識韓文,自己去嗰邊搵貨會方便好多!」

行經便利店, Liddy見到 Coffee做馬主嘅雜誌封面後,即拎上手睇,不過最後都齋睇唔買。

Liddy專登出灣仔報韓文課程,打算做老闆賣衫嘅佢希望飛去當地入貨,親力親為。

追擊心潔

Liddy早前同周柏豪拍落的電影《四非》將於下月上映,咁啱李心潔為 HKTV拍的電視劇《選戰》,極有可能成為港視開台劇,在 11月 19日正式首播!撞到咁正,唔知彭順會陪老婆煲劇,定係去圓方戲院捧 Liddy場呢?

彭順冇開戲俾 Liddy,反而同周柏豪拍的《四非》,有望下月見街。網上圖片

李心潔首次拍劇,即備受觀眾熱捧,公投票數領先,極有機會成為 HKTV開台劇。 YouTube畫面



鍾意就快D Share啦!