網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年10月8日 星期三

蔡少芬推《芈月傳》 經理人:我哋應承TVB在先 蔡少芬,TVB,




【短片】蔡少芬推《芈月傳》 經理人:我哋應承TVB在先

2014-10-08 03:30:00



其他影片:>>






蔡少芬推《芈月傳》 經理人:我哋應承TVB在先

《甄嬛傳》蜚聲國際,蔡少芬(Ada)因為在戲中飾演毒皇后一角,而在內地聲名大噪,有傳Ada豬籠入水勁賺2,000萬人民幣。

4年後以《甄嬛傳》原班人馬再開拍《羋月傳》,有報道指蔡少芬被無綫鎖期,所以未能參與演出《羋月傳》感到可惜,其間她推掉不少工作,而無綫要求Ada開拍新劇,卻遲遲未開工。

Ada身在內地未能回覆,她的經理人若蘭回應說:「喺我哋答應TVB之後,鄭曉龍導演再搵我哋,因為我哋已經應承咗TVB,之後TVB個戲改咗劇種係一個鬼戲,傾嗰時唔係鬼戲,因為Ada宗教嘅關係,所以就唔拍鬼戲,咁我哋推咗人哋在先,放棄咗,人哋都要搵人,唔可以話依家有期。」

Ada老公張晉接受訪問時笑稱,會努力賺錢給太太補償,並安慰Ada說:「嗰時佢因為拍唔到《金枝慾孽》,拍咗就識唔到我,所以冇話可唔可惜,亦都唔使後悔囉!」



Ada經理人指:「推咗人哋在先,放棄咗,人哋都要搵人,唔可以話依家有期。」(微博圖片)



張晉就話會努力賺錢給太太補償,好甜啊!(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



(微博圖片)



《甄嬛傳》蜚聲國際。



鍾意就快D Share啦!