網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月28日 星期五

[忽然1周 - 1009] 與老死周家蔚齊睇中醫齊佗 B 湯盈盈有咗 2個月 盈盈,周家蔚,湯盈盈,MW,




11月 18日 腰躉合一

當日盈盈要返大台拍劇,步出寓所取車時見她雖然全身黑衣,但肚凸、腰圓、大躉清晰可見,中晒孕婦初期身形轉變的特徵。

滾熱辣

與老死周家蔚齊睇中醫齊佗 B 湯盈盈有咗 2個月

兩年前,湯盈盈與周家蔚這對好姊妹夾埋一齊生 B。明年初便 2歲的洪大仁( TJ)與錢凱晴( Alyssa)自出娘胎就一齊玩,仲話要對親家㖭!生過翻尋味,兩位媽咪今年中又夾好出擊,齊睇養卵中醫又跟足生仔清宮圖造人,周家蔚已經率先報喜,湯盈盈亦唔執輸。

有消息指湯盈盈有喜近兩個月,雖然最近要趕拍大台劇,但她萬事小心,除動作戲交由替身代勞外,囡囡凱晴亦交由公公照顧。囡囡似老竇錢嘉樂常被人評頭品足,如果盈盈今次成功追仔,似老公都冇問題







好姊妹想夾準時間一齊生 B,其實都有難度,不過湯盈盈與周家蔚感情好到不時研究造人房事,所以兩人的仔女洪大仁與錢凱晴可以同年生。今年初二人再接再厲,一心想生馬仔,可惜錢嘉樂與洪天明都忙於工作,生第二胎的計劃延至年中。周家蔚上周率先宣布又佗仔 4個半月,將於明年羊年出世。

據知情者透露,湯盈盈與周家蔚年初開始睇同一中醫調理身體,「盈盈就快 40歲喇!唔係話有就有,想生都要身子好,所以家蔚介紹咗一直睇開嗰個女中醫俾佢。聽講睇佢嘅客人佗親九成都係仔,所以盈盈睇咗成半年,不過呢兩個月唔見佢再睇喇。佢哋成班姊妹都好信生男育女清宮圖,成日研究邊個月份可以生仔或生女,仲話有咩偏方,食咩酸鹼食物喎!不過恨女嘅家蔚呢胎咪又係仔。」周家蔚 7月知道成功後即通知盈盈,當時仍未有着落的盈盈非常焦急,隨後兩個月與錢嘉樂加緊努力。

兩年前盈盈與周家蔚一齊大肚,佗巨肚時仲同志偉鬥肚大。

有咗唔抱女

上月盈盈帶埋囡囡凱晴為大台錄影節目,在嬰兒 spa中心拍攝做 spa及按摩過程。當時盈盈身形圓潤不少,平時抱實個女不離身的她,當日全程由工人代勞。知情者說:「當日睇盈盈嘅行為真係似有咗㗎,啲人話大肚初期要好小心,唔可以拎重嘢。凱晴已經超過 30磅,做 spa時個 B要抱上抱落,盈盈都係叫工人做。嗰日見佢肚凸凸,都有人問係咪要恭喜佢,但佢笑得好尷尬冇答喎!聽劇組講佢拍緊嗰套劇,所有動作武打戲都搵替身㖭。」

惹火身材是盈盈的搵食架生,去年 3月凱晴出世後,她極速減 30磅做纖體代言人,相信不是為了再生 B,盈盈是絕不會讓自己發福。

11月 18日中午,盈盈獨自步出寶馬山寓所,駕車返大台開工。本刊記者看見身穿黑衫黑褲加運動外套的她, S身形消失得無影無蹤,腰肥凸肚之餘,大髀亦較以往圓潤。到了 19日台慶夜,一眾花旦都低胸上陣晒身材,當晚盈盈身穿 deep V黑色長裙,腰以下完全直落毫無線條可言,而整個節目中她都只是行行企企,未有參與任何跳舞表演或玩遊戲。

11月 21日 嘉樂全程抱女

上周五( 21日)嘉樂與盈盈帶女去睇阮兆祥棟篤笑,由加國返港的湯父母亦有同行。只見凱晴全程由嘉樂抱住,完全冇過盈盈手。

𠱁女影相

上車前盈盈拿出手機為嘉樂兩父女拍照,不過囡囡當晚心情麻麻,𠱁極都唔笑。

貼身衫凸肚

當晚盈盈穿上黑色貼身運動裝加運動鞋,從側面看發現其肚已微隆。

揑高囡囡鼻

抵達灣仔伊館的停車場後,嘉樂先行抱女下車,邊行邊用手狂揑囡囡凱晴個鼻,唔通佢聽老人家講,小朋友鼻哥扁可以用手揑番高?

上月盈盈帶囡囡去做 spa,不過有工人隨行負責抱女。

父母返港湊孫

早於今年初盈盈與嘉樂有共識再生多個,身在加拿大的湯母與湯父即計劃返港暫住,方便照顧盈盈及幫手湊孫。連日所見,凱晴不時由公公陪住在寓所樓下的停車場玩耍,或到附近公園散步,兩爺孫相處得非常開心。而上周五晚( 21日),盈盈與嘉樂帶埋囡囡去睇阮兆祥個 Talk騷,公公婆婆都有同行。

公公弄孫為樂

記者發現近日盈盈已把囡囡凱晴交給公公照顧,每日下午公公都會帶孫女外出散步,或到樓下停車場玩耍。凱晴活潑可愛,聽教聽話,完全沒有扭計。

盈盈趕拍劇

近日盈盈都忙於為大台劇埋尾,劇中的她扮鬼扮馬,不時與拍檔麥包影相放上網。

樂樂偷隊啤

嘉樂最近相對比較清閒,日前他竟到屋企附近便利店飲完大罐啤酒至上樓。難道盈盈下了禁令,在女兒面前要禁酒?抑或大肚婆唔聞得酒味呢?

佢想生第二個

對於夾啱時間生仔,記者致電周家蔚,但她非常口密,「冇夾埋㗎……佢都想生第二個,係都拍完套劇先到時我會話佢知要湊兩個小朋友嘅滋味。」周家蔚懷孕初期都怕肚內 BB小器,要等 4個月佗穩先公開。好姊妹佘詩曼日前更表示當時忍口忍得好辛苦,現在她們又要為盈盈守秘密喇!

佗 B兩個月的盈盈劇集月尾煞科,屆時便可全心養胎,生個肥肥白白的弟弟或妹妹陪凱晴。

台慶夜盈盈穿了一條黑色 deep V直身裙,刻意以大蝴蝶遮肚。

青梅竹馬

家蔚的囝囝 TJ比凱晴大一個半月, BB時期已日見夜見,家蔚仲視凱晴係新抱仔。

湯盈盈與周家蔚 2012年夾啱時間大肚,兩 B只相差個半月出世。年初二人蠢蠢欲動想生第二個,不時研究怎樣可一擊即中「追」到心中所想,於是跟足清宮生仔圖去造人。據知湯盈盈幫襯的女中醫趙少萍,原來周家蔚懷第一胎前都是找她調理身體。

趙少萍曾任香港中醫學會會長, 65年在廣州中醫藥大學中醫全科畢業,行醫四十多年,在業界有「婦科聖手」之稱。記者曾以生仔為名求診,趙少萍解釋她以養卵為大原則,增加客人受孕機會,更教人記錄排卵的時間,從而掌握受孕的好時機。除陳慧琳外,才女梁芷珊、藝人陳松伶都是她的客人。

盈盈幫襯的女中醫趙少萍出名幫人生仔,連生兩個仔的陳慧琳亦是她多年客仔。

這個清宮生男育女圖源於清朝,有指其命中率高於七成。只要使用女方的農曆出生年份,配合造人的月份,便可預測生男或生女。



鍾意就快D Share啦!