網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月26日 星期三

王祖藍當天發誓:我係未求過婚.... 祖藍,王祖藍,




【自爆七月已提親】王祖藍當天發誓:我係未求過婚....

2014-11-25 22:47:00



王祖藍斬釘截鐵表示,從來未求過婚。

王祖藍出席新戲首映禮,講到佢有份主演嘅劇集收視下跌,而大台台慶當晚佢向李亞男當眾求婚,亦對台慶收視無助,王祖藍今晚死撐話:「我又唔望唔到喎,唔肯定(劇集)收視幾多,但網上點擊好高,出街好多人都話有睇,仲開創咗後生仔觀眾,朋友阿媽都話追,點擊係最高。」

係咪港視開台打擊收視?祖藍表示:「知己知彼啦,我唔知佢哋播放時間係點,係咪好似盒仔嗰啲呀?如果係就唔會直接影響,電視係另一樣嘢,有機會都會睇人哋劇,裡面有自己尊重嘅演員,暫時未有時間睇,『老表』都未有時間睇,日日飛。」

咁有冇時間搞婚禮?佢話:「都要搞,準備緊,落實明年2月14日喺教堂行禮,地點係九龍城,第二日(15號)喺迪士尼擺酒,教堂嗰度坐到4千人,應該夠使。」

至於印咗喜帖未?佢話未Design,但叫咗王菀之男友Eric 幫佢搞Design,個個見到佢都叫佢請(飲),但驚唔夠擺,迪士尼最多擺60幾圍,而伴郎伴娘未定。

另外,王祖藍表示拍完Running Man,啱啱返港,未詳細傾(婚禮),地點要Book咗先,問到預幾錢結婚擺酒?佢話:「真係唔知,錢呢啲唔好理佢,最緊要另一半﹑父母同埋嚟玩嘅人開心,錢就唔緊要。」

問到台慶當晚係咪坐定笠祿會求婚成功,因有傳佢之前已向李亞男求婚?祖藍就斬釘截鐵表示:「我夠膽當天發誓,我(之前)係未求過婚,我諗講嗰啲朋友,應該唔知結婚係乜事,如果結過婚嘅人會知道,唔會求咗婚先傾結婚囉﹗」

咁係咪已有共識?佢話:「我好耐之前已經同大家講,我係談婚論嫁,但對女仔嚟講,唔會求咗婚先傾結唔結婚,好似就算開咗Party,都想知道份禮物係乜,所以一定未求婚嘅,之前未正式同對方提親,就算有共識,都要阿男父母首肯,要傾下婚禮想點樣先,就算個女仔預咗嫁你,都想知有乜驚喜求婚,我諗講嗰班朋友仔唔清楚。」

咁迪士尼擺酒係咪一早Book咗?佢話:「一路有傾,但自己唔可以太遲覆,上個月先Book,但知道其他人要年幾前先Book,不過自己要守秘密,唔Book住,但有啲嘢唔可以拖。」

佢又笑言揀情人節結婚除咗好浪漫外,仲又可以慳返:「兩個日子同一日,七月時已提親,同對方父母傾過,自己喺加拿大提親成功,當時打畀自己媽咪,第二打畀獎門人(曾志偉),佢好高興,同我傾點搞,我一路未諗到求婚有幾驚喜,所以拖到咁忟水。」



祖藍喺台慶當晚,當眾向李亞男求婚,但之後爆出唔少是非。(電視圖片)



(電視圖片)



(電視圖片)



王祖藍表示七月時已經向李亞男家人提親。(攝影:陳志嵐)



王祖藍鐵定於明年2月15日迪士尼擺酒。



佢話仲未印喜帖,會勞煩王菀之男友負責design。



鍾意就快D Share啦!