掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

Eason夫婦證婚 康仔順老婆意賭城拍婚照 Eason,蘇永康,康仔,陳奕迅,




Eason夫婦證婚 康仔順老婆意賭城拍婚照



其他影片:>>






Eason夫婦證婚 蘇康賭城影婚照冧老婆

蘇永康與女友馮翠珊(Anita)將於下周二(12月2日)結婚,並假香港洲際酒店舉行婚宴,康仔早前與Big4兄弟許志安、張衞健及梁漢文到拉斯維加斯登台,順道在當地拍婚紗照,康仔說因為Anita一向喜歡這個地方,幾個兄弟加上同行的鄧建明、歐陽德勛、蔡立及錢國偉幫忙客串,仿效電影《醉爆伴郎團》(Hang Over)拍了一輯搞笑結婚照。



■愛衫愛靚的康仔,下月2日婚宴當晚自爆只會穿一套禮服到尾攞意頭,老婆就會不停換衫。



■Anita喜歡拉斯維加斯,所以揀選當地拍婚照。



■康仔表示要多謝一班兄弟跟他通宵影結婚相。



■康仔租豪華轎車拍照,兄弟扮醉爆伴郎團。

一套禮服到尾

康仔笑言,很多朋友賭他婚宴當晚會換多少套衫,他率先開估:「我嗰日會一套衫直落,成世人貪靚,已經換衫換到夠,而且想寓意係我人生最後一套結婚禮服。」不過,康仔爆老婆當晚像開演唱會,會不停換衫,Anita的婚紗將是威廉王子大婚時,為劍橋公爵夫人凱蒂設計婚紗、Alexander McQueen創作總監Sarah Burton設計。

日前康仔已完成過大禮儀式,他感激安仔全日幫忙,就連燒豬都幫手抬,他說:「今次所有儀式都做足晒,希望老人家開心,12月2日嗰日一早會喺酒店接新娘,中午註冊之後,夜晚預計會開4、50圍」



■安仔(右)日前陪康仔過大禮時,幫手抬燒豬。

姊妹團屬妻眷

目前兄弟團名單除了有份到拉斯維加斯拍照的幾位,還有草蜢三子、吳國敬、劉浩龍、雷頌德、王傲山及陳惠源,姊妹團幾乎都是兄弟團的老婆及好友,陳奕迅及徐濠縈更身負重任,當日會做證婚人,康仔說:「我同老婆係喺佢哋婚禮上識,所以佢兩個係我哋真正媒人。」

撰文:小米



■康仔找來Sarah Burton幫老婆設計婚紗。



鍾意就快D Share啦!