掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 靠 Chilam狂接聖誕騷 張振朗:扮多半年啦! Chilam,張智霖,MF,




王祖藍唔只教張振朗扮 Chilam,仲拉埋佢去拍賀歲片,認真唔話得。

真面目

靠 Chilam狂接聖誕騷 張振朗:扮多半年

王祖藍靠扮嘢做到男一,仲可以娶埋高過自己成呎嘅李亞男,扮嘢真係有市場。好似最近張振朗扮 Chilam上位,除咗成為祖藍新寵,搵佢一齊拍賀歲片,仲成為接騷王,年尾先後接咗唔少 Annual dinner;嚟緊聖誕、農曆新年仲有排旺,登台扮 Chilam賺超過 10萬,不過佢都識見好就收,他說︰「扮得太耐觀眾未必鍾意,我諗扮多半年」

27歲張振朗 12年經訓練班入行,知專讀設計出身,上年中《星夢傳奇》出 2集即 foul,當時被稱為小 Bosco,雖然被簽做親生仔,但都諗住喺 TVB有排捱,點知喺節目扮 Chilam扮上位,成為接騷王。他說︰「我自己報名架,當日喺走廊見到《 Sunday扮嘢王》 poster,我咪去囉,扮咗幾個人,佢哋話最似係 Chilam。」

翻版

張振朗喺《 Sunday扮嘢王》上位,着住套飛機師衫,戴埋副 Ray-Ban又真係好似 Cool魔嘅。

正版

祖藍帶挈拍賀歲片

張振朗扮 Chilam神似,原來王祖藍都有幫手,他說︰「原先我會唱唱下除黑超,但祖藍睇我綵排後,叫我唔好除,一直戴住。後尾我先知效果好好多。」難得唱腔似 Chilam(樣其實似黃宗澤),令張振朗接咗唔少 Annual dinner同商場騷,商演仲排到出年農曆新年。他說︰「好多謝祖藍,佢仲安排喺佢套賀歲片演出,呢輪係多咗少少騷啦。聖誕、除夕、新年都有,我諗會 keep住扮半年啦,之後我都想轉,因為係時候喇,都想做返自己,扮得太耐觀眾未必鍾意。」識見好就收叻仔囉。

張振朗食住「 Cool魔」條水,接唔少 Annual dinner,每個騷穩袋$15,000。網上圖片

除咗 Annual dinner,張振朗都密食唔少商場騷,「身型自己偏瘦,唔難 keep,反而髮型一長咗就要剪。」網上圖片

祖藍唔只教張振朗扮 Chilam,就算宣傳《 Sunday扮嘢王》時都刻意介紹張振朗出場,仲叫佢清唱〈歲月如歌〉。網上圖片

今年張振朗搵多咗,拍劇戲分亦多咗,最近仲入埋《愛.回家》同高 Ling有唔少對手戲。電視圖片

狂接騷

網上圖片

雖然只係「翻版 Chilam」,不過台下觀眾依然睇得 high,「〈歲月如歌〉係必唱嘅,但最緊要係開始有人認識。」

收埋索女友

張振朗唔似「 Cool魔」咁花弗,原來私下感情好專一,現時同《 Sunday扮嘢王》扮王妃的陳芷尤拍拖,二人感情穩定,不過張振朗例牌唔認,「邊有呀?大家係同訓練班啫,好朋友咋。」靚仔扮單身,大家明㗎啦。

陳芷尤《五覺大戰》神獸天使出身,又有 C cup身材。最近同男友張振朗一齊喺《愛.回家》有連戲角色。《蘋果日報》圖片

張振朗事業開始起飛,同女友陳芷尤感情亦穩定,不過佢就話大家係朋友啫,唔係拍拖喎。網上圖片



鍾意就快D Share啦!