掃呢頁CODE去手機

2014年11月26日 星期三

[FACE - 392] 《選戰》真兄弟劇透 BKD_S,MF,




導演:黃國強、編審:黃偉強

哥哥黃國強(左)在大台拍過《烈火雄心 III》、《畢打自己人》等,細佬黃偉強作品則有《法證先鋒 III》和《義海豪情》等。

爆 Like王

《選戰》真兄弟劇透

HKTV顛覆咗睇電視習慣、《選戰》就顛覆咗香港電視劇,唔只鮮有地開宗名義講政治,仲撞正普選特首、公民抗命、提名權等時下話題,所謂時勢做英雄,局勢卻造就咗《選戰》 hit爆,甚至有網友話連廣告汁都要撈埋!

《選戰》播咗兩集,口碑如潮,導演黃國強(KK)和編審黃偉強(Benny)是兩兄弟,喺大台工作近廿年,來到 HKTV才首次合作。原來他們提出拍《選戰》時一度嚇窒王維基,兩兄弟仲話如果李心潔唔拍維基會攔置套劇,由話題到選角都冇轉彎餘地!







F:《 FACE》  K:導演 KK  B:編審 Benny

F:《選戰》撞正雨傘運動,有冇補拍或者改過對白劇本?

K:上年寫劇本本來想講政府內部同黨派嘅角力,但發覺拍唔到,因為去唔到立法會拍喎,又冇辦法入到政總, Benny建議寫在野嘅選舉啦。

B:拍嘅時候有啲資料性嘅嘢要改,例如公布咗提名委員會要過半數至可以入閘,我哋估錯咗唯有改啦;唔影響劇情嘅,不過李心潔、郭峰都有講「要爭取幾多張票先入到閘呀」呢啲就要配音或者補拍番。

F:選特首題材敏感,有冇阻滯?

B:記得寫過一場戲關於中聯辦,係講宋漫山(廖啟智飾)見王主任(中央官員),王生(王維基)問:「點拍呀?會唔會太敏感呢?」王生話中聯辦個場景好難搞喎,佢話:「你諗清楚」

K:佢冇話唔拍,佢話:「不過有咩事你都要負責㗎喎!」

B:但如果香港政治唔提中央就唔真實,最後用隱晦啲嘅方法,我哋冇一個好具體嘅人物走出嚟,透過一啲事或者一啲人,譬如電話啦,嚟表達中央一直有牽涉喺入面。

王宗堯飾演的張癸龍仆心仆命協助葉晴選特首,兩人有情有義,但情情塔塔嘅劇情就唔會有喇。電視圖片

陳逸寧演記者有大膽裸背床戲挑戰電視尺度,陳要做定打底措施至敢拍。電視圖片

劇中不時出現「和平、理性、非暴力」等兩傘運動字眼,幕後兩兄弟稱寫劇本時未發生佔領運動,強調只參考過往的民間運動而寫。電視圖片

F:李心潔第一次拍劇有乜要求?

B:想拍第一個女特首, KK第一個諗就係李心潔,我潑冷水話,李心潔點會肯拍呢?公司又冇牌,但心入面都覺得佢係最適合人選,好難得佢身為明星仍然有好 pure嘅氣質,呢個角色係有中上學歷,要係明星又要 humble係好吊詭;另外佢雖然細細粒,但唔係柔弱囉!佢經理人真係好好,冇嫌棄我哋係電視劇,冇嫌棄前景問題,亦冇擔心影響內地市場,只係重視個劇本,我哋將劇本畀晒佢睇,好快就應承拍喇。

K:其實冇次選,冇 plan B,老闆只有兩個要求,第一係要喺預算內完成,第二係李心潔願意做,否則就唔拍。

F:王宗堯(張癸龍)同李心潔(葉晴)有冇感情線?點解陳逸寧要咁激?

K:會穿橋喎!當冇啦,好似柴九同四奶奶,冇談情說愛,但兩人隱隱就有一種感情,呢種叫做革命式感情,兩個人過完一關又一關,默默幫佢完成選舉。以前拍劇係點呢?一定要發生啲事,你壞燈膽我幫你換、中間要有第三者出現,但現實生活唔係咁。

至於床戲係希望呈現真實世界,以前要以最安全最乾淨嘅嘢畀大家,但我覺得現實生活係冇漂白喎;性呢樣嘢唔係刻意標榜,而係張癸龍呢個人物係放蕩嘅人,唔同女人上床咁點表達呢?陳逸寧佢話着住衫都可以 make love喎,我問佢你會唔會着住衫 make love吖?咁佢就 ok,唔使清場添。



鍾意就快D Share啦!