網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月19日 星期三

[FACE - 391] 經理人沒收電話 丁樂鍶同 HKTV解約 HKTV,丁樂鍶,MF,




加入 HKTV後,丁樂鍶(左)都參演咗 3套劇,分別係《導火新聞線》、《來生不做香港人》同埋《開腦儆探》,但話口未完就已經解約。

全知言

經理人沒收電話 丁樂鍶同 HKTV解約

等了又等, HKTV終於喺週三( 19日)開台,到時大家就多個選擇喇!雖然個個都期待 HKTV嘅來臨,不過全知言就八到單負面新聞。

丁樂鍶 09年加入大台做「味之天使」,不過去年 4月已經過檔 HKTV諗住有好路數!圖片

話說大台有位前藝員丁樂鍶,去年過咗檔去 HKTV,約半年前出席一個活動,點知行行吓俾個診所招牌跌落嚟揼親個頭!丁樂鍶接受本刊訪問說︰「嗰刻好痛好想睇醫生同報警,但係經理人話唔得,一定要做完嘢先,最後連電話都收起我,唔俾我打俾任何人求救!」

結果丁樂鍶忍到第二日由屋企人陪同去睇醫生,跌招牌搞到佢口腔組織損壞,雖然無後遺症,但丁樂鍶就覺得 HKTV好唔顧及藝員嘅安危,最終協議解約。以事論事,單講人情味,呢單同大台差唔多咋喎!



鍾意就快D Share啦!