網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年11月1日 星期六

安祖蓮娜上身 JC化身性感黑魔后 安祖蓮娜,Jessica C,JC,BKD_S,




JC、安志杰同伍允龍一齊出席新片《屍城》萬聖節派對。

next 1/1 pre

JC呢一身裝扮係參照安祖蓮娜祖莉嘅《黑魔后》,你覺得似唔似先?

next 1/1 pre

JC着到咁性感但係揚言唔怕畀人抽水,更係又拳四郎、又骷髏骨,邊個夠膽埋妳身喎?

next 1/1 pre

安志杰(左)個樣似唔似拳四郎就見人見智不過有一樣可以肯定,就係佢兩個都係一身爆肌。

next 1/1 pre

伍允龍(右)化到咁嘅樣,其實真係無乜人認得你囉!

next 1/1 pre

Jessica C.、安志杰、伍允龍、袁嘉敏及張馳等演員,到中環出席新片《屍城》萬聖節派對,眾人悉心打扮,JC表示:「我呢身裝扮係參考咗安祖蓮娜祖莉嘅《黑魔后》,(咁性感夜蒲,唔驚?)唔驚,有兩位強壯嘅男士保護我嘛!」

安志杰說:「我扮漫畫《北斗之拳》主角拳四郎,我好想飲酒呀!(飲咗用北斗之拳打人?)唔會,我飲醉咗係好友善㗎,(友善唔怕令女生誤會你想追佢?)應該唔會嘅!」

伍允龍則表示:「我呢身骷髏骨look,係我睇youtube好鍾意,所以自己化。」安志杰扮拳四郎,仲大隻過漫畫入面嗰個拳四郎!



鍾意就快D Share啦!