網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月5日 星期五

[忽然1周 - 1010] 長谷川京子走晒樣 長谷川京子,MW,




長谷川京子面部瘦到凹晒落去不特止,眼袋黑眼圈加蓬鬆頭髮,比阿嬸更阿嬸。睇睇吓竟然仲有啲似白姐姐㖭,啋!

出外埠

長谷川京子走晒樣

來自強國嘅白靈衣不驚人死不休,日本呢,一樣俾走晒樣嘅長谷川京子嚇餐死。

話說今年 36歲嘅長谷川京子當年憑清純靚樣而深受各大電視台同廣告商喜愛。日前佢擔任 NHK電視台「慈善音樂會」司儀,一個近鏡大特寫,媽媽咪呀,俾長谷川個樣嚇一跳。佢激瘦到兩頰凹陷加魚尾紋,成個阿巴桑(即係大嬸)。難怪節目出街後,有網友批評﹕「這個真的是長谷川京子嗎?」、「長谷川是不是有病啊?」媽咪姐望住長谷川京子張相,唉,當年嘅女神如今變成咁,真係陰功豬。

當年嘅長谷川京子樣靚身材正,引死唔少宅男。唉,當年嘅女神去咗邊?

話說長谷川京子(右)喺今個夏季劇集《彼得的葬禮》入面,個樣都仲未變得咁緊要,唔通真如網友所言:「佢有病?」



鍾意就快D Share啦!