網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2014年12月19日 星期五

[忽然1周 - 1012] 〈囍帖街〉事變  Eric Kwok:我同阿 Kay無嘢喎。 Eric Kwok,謝安琪,Kay,MW,




媽咪姐

〈囍帖街〉事變  Eric Kwok:我同阿 Kay無嘢喎。

謝安琪因為唱咗由 Eric Kwok作曲、編曲同監製嘅〈囍帖街〉而走紅,應該惺惺相惜,但娛樂圈就係是非多。








早幾日有報道指 Eric話阿 Kay唔出席佢今年 7月嘅演唱會,所以唔想再作歌俾女神唱咁話。而阿 Kay個經理人夏森美就立即插爆 Eric Kwok,話佢係個小家到核爆程度嘅男人喎。

媽咪姐問番 Eric,佢就賴講笑,「我同阿 Kay真係無嘢喎。都有同佢(謝安琪)講話唔好意思,因為嗰篇報道其實講緊笑嘅時候講,我都係講笑,真係一場誤會。玩啫,唔好咁認真。」亂噏嘢俾人鬧爆就扮賴皮。

不過你話冇嘢啫,阿 Kay嘅經理人夏森美唔係咁講。媽咪姐問番夏生,係咪 Eric打俾阿 Kay求和講唔好意思?夏生即刻話:「邊度有呀!佢自己咁講啫。唔想再講呢件事喇。」嗯,睇嚟條裂痕闊過紅海喎。

之前 Eric Kwok同 Kay都係環球旗下,後來夏森美(右)帶 Kay簽約華誼,強攻內地。

08年,由 Eric Kwok作曲、黃偉文填詞、謝安琪主唱嘅〈囍帖街〉,橫掃樂壇頒獎禮,好勁㗎!

Eric Kwok開作品騷,請唔到阿 Kay,最終由蘇永康唱〈囍帖街〉,佢話 Eason亦勁幫手。



鍾意就快D Share啦!