掃呢頁CODE去手機

2014年12月4日 星期四

[壹週刊 - 1291] 陳家碧吳婉芳鬥好命 吳婉芳,M1,




生咗兩個女,後生都唔瘦嘅陳家碧更加一發不可收拾,但老公余錦遠一樣受,陪老婆行街做觀音兵,感情多年不變。

同你吟一吟

陳家碧吳婉芳鬥好命

以前選港姐、讀藝員訓練班,除咗俾人話發明星夢,下一站,就係搵個有錢男人上岸。

好似吳婉芳呢隻,選完港姐冇耐已經𢱑到個富貴仔,做得幾年就索性嫁入豪門做闊太。成功例子仲有無綫第 15期藝員訓練班出身嘅陳家碧,由畢業到離開大台,前後六年,代表作得《城市追擊》, 94年同公司講 bye bye,走去讀書,跟住嫁咗俾余錦基親弟余錦遠,生埋兩個女。

明星夢早醒,腳踏實地做良家婦女嘅陳家碧,雖然唔夠吳婉芳 keep得咁好,但兩個都咁好命水,就算時間耐咗,又或者身形脹咗,但身邊人始終不變。要揀中一個人同自己過一世,眼光其次,命水先係重點。樓上嘅黎淑賢就係人辦。

比起陳家碧,老公胡家驊係富二代,吳婉芳生活更加上流化,仔大女大,闊太 shopping度日,去完 Calvin Klein再去配眼鏡, hea吓又一日。

試啱款,再自拍影相睇吓究竟好唔好睇。 OK!買,十五分鐘交易完成。



鍾意就快D Share啦!