掃呢頁CODE去手機

2014年12月4日 星期四

[壹週刊 - 1291] 楊千嬅唔吼洗米華 洗米華,楊千嬅,千嬅,M1,




上個禮拜,楊千嬅去咗澳門出席太陽娛樂活動,跟住就傳佢一億賣身俾洗米華。

同你吟一吟

楊千唔吼洗米華

離開 IPS自己開檔搞 PR公司嘅丁子高,本身已經人緣唔差,加埋有個老婆叫楊千嬅,彈藥乘二!

天后夫除咗接名牌 job生意,好多時候仲做埋嘉賓,雙重身份。老公有大把老細關照,好多人都勸千嬅約滿東亞娛樂後,搵丁子高做埋經理人,唔使俾人抽佣,自己賺晒。

肥水不流別人田道理係人都知,不過二五話千嬅仲同東亞嗰邊傾緊點合作,至於傳佢開一億投洗米華揸庄嘅太陽娛樂,二五就話嗰邊係有搵過千嬅,不過應該唔成事。

錢冇人嫌多,但千嬅自己都講過,如果要簽公司,做生不如做熟。都係㗎,有啲嘢,一刀切未必係好事。



同劉嘉玲一齊獲邀出席上海外灘 18號十周年晚宴嘅丁子高,成晚流流長,要走出場外扯番支煙急叉。

唔少人都估千嬅約滿東亞娛樂後會搵老公丁子高做經理人,但二五就話佢好有可能留低,條件唔係話幾多億,而係要開公司有自己 label。



鍾意就快D Share啦!