掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

[FACE - 396] 背後男人 許太俾仔擒 老公安仔後台𥄫實 Samm 安仔,許冠傑,Sam,許志安,MF,




Sammi全晚搏到盡,跟男 dancer多次有火辣接觸,雖然只係隔空做出摸胸動作,老公安仔都要喺現場𥄫到實。

真面目

背後男人 許太俾仔擒 老公安仔後台𥄫實 Samm

鄭秀文 12場《 Touch Mi鄭秀文世界巡迴演唱會》上星期開騷喇,相隔 5年再踏紅館, Sammi一樣勁歌熱舞加火熱性感,又俾 dancer生擒搏到盡,唯一唔同咗嘅係 Sammi已經做咗許太,而老公許志安雖然首 3日都冇上台,但原來一直喺後台𥄫到實,只等老婆 Sammi一聲號令就會現身。

至激倒樹葱

鄭秀文喺紅館台上完全施展渾身解數,一開場就連唱幾首勁歌〈 Bang Bang Bang〉、〈螢光粉紅〉、〈煞科〉等, Sammi歌衫件件性感,更化身女泰山同男 dancer隔空摸胸肌,又貼身狂扭兼做出倒樹葱危險動作, Sammi今次真係搏到盡。

演唱〈 Water Of Love〉時由男 dancer抱住, Sammi倒樹葱唱歌,又做出凌空一字馬等高難度動作,難怪佢幾個月前就要閉關苦練啦。

Sammi唱〈非男非女〉時與男 dancer前後貼實大跳辣身舞,又在 dancer上面擘髀,意識大膽。

剪咗頭短髮嘅鄭秀文非常重視今次跨年演唱會,每晚換 10套靚衫同舞台造型,性感又狂野。

許生後台等 order

老公許志安由 Sammi上週六( 20日)首場演唱會開始,已坐喺後台支持老婆,雖然觀眾多次大叫安仔名字,但安仔首 3場依然未上台,原因係等候老婆召喚。

其實 Sammi早已安排唱〈火熱動感 la la la〉時請安仔合唱,但頭幾場唱這歌時都冇叫安仔,可能係想留番聖誕同除夕畀觀眾一個驚喜。

Sammi老公許志安(右二)一直喺後台默默支持,就算觀眾多次叫「安仔」他都未敢上台,等 Sammi安排。

古天樂喺台上稱呼 Sammi做許太:「多謝許太,我今日係代安仔嚟唱歌畀你聽。」又喺唱〈為你鍾情〉唱到「以後同用我的姓」時,大叫「許太」,搞到 Sammi鬼咁冧。

C AllStar任嘉賓,成員安仔(陳健安)同 Sammi合唱〈時間之光〉, Sammi搞笑話:「咦!同我屋企嗰件(安仔)唔同樣嘅?呢個靚仔啲。」安仔扮驚:「我唔敢喺呢度叫安仔!」 Sammi抵死話:「係喎,會畀人打喎。」

鄭秀文演唱會曲目

1.Bang Bang Bang

2.螢光粉紅

3.煞科

4.天生一半( Masta Mic合唱)

5.非男非女

6.十誡

7.男仕今天你很好

8.放不低

9.一追再追+追

10.時間之光(安仔@ C AllStar合唱)

11.天梯( C AllStar)

12.愛是( MC仁合唱)

13.戰勝自己( 24味合唱)

14.Hallelujah

15.上帝早已預備

16.朝聖

17.問我

18.為何又是這樣錯

19.玻璃鞋

20.終身美麗

21.長恨歌

22.Do Re Mi

23.輸得漂亮

24.為你鍾情(古天樂合唱)

25.Water Of Love/起哄/獨家試唱/星秀傳說/信者得愛( MC仁合唱)

26.火熱動感 la la la

27.唯獨你是不可取替

28.捨不得你

29.一步一生

30.不要驚動愛情

Wyman恥笑大台

週日( 22日) Sammi請來老友黃偉文( Wyman)做嘉賓, Wyman趁 Sammi換衫時大講楝篤笑,兼明寸大台近期收視低,要腰斬得十幾點嘅《尋謎博物館》。

Wyman話:「我碌盡一生嘅人情卡搞個紅館演唱會,為咗咩?為咗型之嘛!又或者每年飛去歐洲睇時裝表演,我為咗有型之嘛!又或者我千辛萬苦,死都唔簽番 TVB,有型囉,為咗唔畀機會佢哋要我做一個 15點(最低實為 13點)嘅節目!」全場爆笑及鼓掌,幾型!

Wyman上台狂寸大台,話自己唔簽電視台係費事拍啲得十幾點收視嘅節目。

大台由陸浩明、蔣家旻主持的《尋謎博物館》原定有 13集,但因收視跌到得 13點,播到第 9集便要腰斬。網上圖片

其實 Wyman(右)喺 00年都拍過大台劇《 FM701》,由於觀眾反應差,後來要大量刪減陳淑蘭戲份,難怪 Wyman有感而發。睇番嗰時 Wyman(左)仲未發福喎!網上圖片



鍾意就快D Share啦!