掃呢頁CODE去手機

2014年12月24日 星期三

[FACE - 396 - 專訪] 好想 24小時瘋狂做嘢 黃美棋:我係工作狂唔係 sheshe! 黃美棋,MF,




真人騷

好想 24小時瘋狂做嘢 黃美棋:我係工作狂唔係 sheshe!

新一屆視后視帝出爐, sorry,大部份人並不留意結果,只關心:點解視帝唔係《選戰》智叔?飛躍男藝人點解唔係王宗堯?

冇錯!大台「選戰」不代表我們,港視劇倒是更多話題更有口碑。小道消息盛傳,播埋《選戰》就到《我阿媽係黑玫瑰》,總算輪到美棋 BB出場!







6歲開始做童星, 22歲因為一輯發育圓滿生活照再走紅於網絡,港視開台不成搞到做足三年紙上明星,終於等到作品有得見人時,一不離二的負面新聞亦接踵而來,今日話佢對前經理人過橋抽板反轉豬肚,聽日又話佢寸嘴藐爆星二代。

表面上就是個嬌小可愛的典型港女,我沒想到實情的黃美棋卻總是讓我看不透:

一波接一波的負聞打擊不了她,一講父母卻秒殺淚腺,喊到兩行黑眼線;從來就是媽媽的乖寶貝,大學畢業竟然夠膽私簽港視先斬後奏;身為女神,從小到大沒有男性偶像,戀愛真空三年也半點不着急;再加上口齒伶俐、頭腦理智、拍起照來又太不善於拋媚眼,我忍不住問:「你肯定你唔係 she she?」

美棋 BB話:「我真係唔係 she she呢!但係個個都知我係鐵人,最恨就係自己有日可以好似細個見到啲大哥哥大姐姐咁,廠景接外景,外景接廠景, 24小時瘋狂做嘢啫!我唔係唔鍾意男人,不過未係時候囉!」

諗都唔使諗,答案俾得太快囉。

最想同佢黐住過 24小時

《行運一條龍》 9歲

女神有冇男神?

冇喎……

由細到大都冇?

真係冇話特別鍾意邊個男偶像,女仔就有,鄭秀文。

咁你拍《行運一條龍》時咪好開心?

係呀!唔只添,我仲同佢合作過另一套戲,《愛你愛到殺死你》。我有搵佢傾偈,又同佢影相,佢仲記得我添,因為之前已經合作過。

嗰個年代嘅鄭秀文盛傳脾氣好唔香?

嘻嘻嘻……嗰陣時我咁細唔識諗呢啲嘢,又唔識嗰啲花名點解,我家姐鍾意佢先,我咪跟住家姐一齊聽歌睇演唱會囉。

家姐幾多歲?你同佢邊個靚啲?

家姐大我兩年,佢靚過我!哥哥就大我五年,佢哋仲早過我拍廣告,係媽咪朋友介紹一齊拍主題樂園廣告。不過得我就拍埋電視同電影,𠵱家仲入埋呢一行。

《帝女花》 13歲

好多毒男會幻想同女神一齊廿四小時會點過,作為女神,你最恨同邊個廿四小時黐住一齊過?

嗯……我會揀我經理人。如果佢需要廿四小時都傍住我,即係話我工作量都 ok。因為我係工作狂,佢哋都話我係鐵人,最鍾意見到自己啲期排到滿晒。可能我細細個入呢行,見慣啲大哥哥大姐姐廠景接外景,外景又接廠景,真係好渴望呢啲生活。

你細個都算高產童星,廿四小時又點過?

我最忙應該係小三、小四時期,有電影又有劇,媽咪一直講到明,學業行先,一定唔會幫我請假,一定係做晒學校嘅嘢,有時間先去拍嘢,當一門課外活動一樣,我知功課做唔晒冇得玩,通常就會喺學校做完功課先,到放學就會有工作人員嚟接我去開工。

咁你真係好鍾意拍戲!咁放學開始拍要拍到幾多點?

小朋友開工有限制,唔可以開工多過九個鐘,又唔可以遲過 11點收工,所以唔算辛苦。

初戀男友做唔番朋友

《刑事偵緝檔案》 5歲

所以就算你合作嘅係周星馳、鄭秀文,片場其實你最大牌?

係呀,一嚟到片場都係話,快喇,嗱嗱聲俾小朋友拍咗先。

外國好多童星大個都會學壞,或者變得好喪,點解你可以把持得住?

會嘅,佢哋早過其他小朋友見識世界,對得大人多,亦早過人老積,呢個時候屋企人最重要,就要睇父母點樣 lead住個小朋友喇。我小學時,會有小朋友唔鍾意我,會話:拍戲好叻咩。我唔明㗎,返屋企會問媽咪,我都係做我鍾意嘅嘢啫,點解人哋會咁對我。媽咪話我知,就算你做任何職業,都會有人唔鍾意。我慶幸每個階段都有媽咪幫我解開心結,所以我唔會諗歪咗。

由得佢哋鬧囉,反正你搵錢多過佢哋!

咁我又唔係搵好多,酬勞全部媽咪幫我儲起,其實我都唔知每套戲有幾多錢。總之細個我學呢樣嗰樣都要好多錢,我搵嘅亦都遠遠唔夠媽咪供我去美國讀書嗰錢咁大。

《我和殭屍有個約會》 11歲

你事業心都幾重,有冇拍過拖?初戀係幾多歲?

拍過兩次,初戀係 18歲。同佢好細個拍港台節目《點蟲蟲》識,其實我哋同齡,但細個時一直好似大哥哥一樣照顧我,咁多年都有寫信聯絡……係真係貼郵票寄嗰種信。到咗中學佢話鍾意我,都追咗我好多年,我諗咗好耐,直到會考完至應承佢,諗住不如試下啦。

拍咗幾耐拖?結果仲有冇得做兄妹?

大概一兩年,結果分咗手,兄妹都冇得做,因為中間都真係發生咗好多事。

發生咩事?佢對唔住你?第二個男朋友又喺邊度識?

我唔知……過咗去我就唔想再話佢。第二個男朋友喺大學識,第一個係斯文型,第二個就係個性型,不過因為讀書太多嘢煩,都係決定做番朋友,大家𠵱家都係朋友。

所以呢個做到朋友,初戀男友連朋友都做唔到?

都可以咁講,嗰次都算係我咁大個女最壞嘅愛情經歷,原來一個識咗咁耐、鍾意咗我咁耐嘅男仔都會咁對我,真係唔太相信愛情。

咁佢到底做咗啲咩咁嚴重?一腳踏兩船?

唉,我唔知!亦唔想 find out,嗰陣時大家亦有思想上嘅差距,有啲嘢佢想,但我夾唔到。

係唔係佢太 open,而你真係好 pure好 true,唔肯制?

噢,哈哈,唔係你諗嗰啲……係佢好鍾意玩,而我係一個好宅嘅女仔啫……佢鍾意 clubbing,我好抗拒。其他嘢,有啲嘅,但係我唔想講喇。

單身幾年,你𠵱家愛情觀如何?

近排都有啲新嘅睇法,真係好多身邊朋友離離合合,有啲拍咗好多年拖但分咗手,有啲就真係可以終成眷屬……兩 pair都係我好好朋友,唔 work嗰一 pair亦都冇怪責對方……其實我哋一路長大,就知道隔離嗰個人未必就係啱你嗰個,真係要 right timing加 right person,真係遇得着其實好唔容易,我真係好羨慕。

事業同愛情,你覺得邊樣大啲?

幾年前,我仲以為自己會係嗰啲 25歲就結婚嘅人,到我今年真係夠 25歲,事業又啱啱開始,其實我唔想停落嚟。

唔鍾意 social唔代表我寸

既然咁鍾意呢行,點解大學讀經濟?畢業會去咗做 OL?

細個拍戲,媽咪純粹係俾我當課外活動,但係因為佢知道娛樂圈日夜顛倒生活辛苦,佢盡佢能力唔想我入行。成日去片場,亦都有好多哥哥姐姐同媽咪講:「俾佢玩吓好喇,大個唔好做喇!」

邊個同你媽咪咁講?

好多人同我講,千祈唔好做呢行。好似,梁榮忠,佢同我媽咪講,盡量唔好俾囡囡入呢行喇,好辛苦㗎。我都真係諗住唔會再拍番戲,大學揀 business係我自己揀,係我自己真心鍾意。

美國讀書時、觀塘做 OL時,有冇身痕想拍番戲?

最身痕時就係喺美國讀書,除咗返學、做論文,就係睇香港劇同電影,睇親都會忍唔住有個念頭,唔知呢場戲換着我會點做呢?嗰陣時就已經知道自己仲係鍾意拍戲,再加上做 OL做咗一年,人工唔錯但始終得唔到以前拍戲嘅滿足感。

實情做咗呢行,最辛苦係咩?會唔會係負面新聞,俾人話對前經理人反轉豬肚,又俾人話蝦黃芷晴,成個是非精一樣?

我反而冇乜嘢,而爹哋媽咪每日同我一齊住,每晚都會聽我交代當天做過啲咩,佢哋同朋友都安慰番我轉頭,話一睇就知發生咩事,話最清楚我係咩人。

百毒不侵咁款,難道冇嘢會打擊到你?

我會覺得自己成長咗,入咗呢行預咗一啲嘢遲早要經歷,下次再有負面新聞我會識調節心態,早面對總好過一帆風順突然間被中傷,反而安慰,感恩。我嘅弱點就係爹哋媽咪,一講佢哋我就會好激動。

點解呢?

一講佢哋……就會……(即刻眼紅)爹哋媽咪我支持我,同時又好擔心我,每晚我都話到明,唔好等我喇、今晚會好夜……但係佢哋永遠唔聽話,一定等我門,等到聽到我攞鎖匙扭門鎖嘅聲為止,才放得落個心……(見到第一滴淚)

但係你又渴求廠景接外景,外景接廠景嘅非人生活,咪對佢哋好折磨?

真係,去到有一個地步,我唔想佢哋咁辛苦,話俾佢哋知:我 ok㗎……(哽咽到講唔到嘢)有咩事我識得打 999……有時佢哋等完我門,又幫我㷫番熱啲湯,我驚夜話怕第二日水腫都唔敢飲……(開始流黑眼淚)佢叫我飲啦,佢上個禮拜先同我講過,你一日瘦過一日……(已經喊到口齒不清)演員鍾意收工去飲下嘢食下飯,我唔想媽咪爹哋等我門,盡量都唔去,我諗都係因為咁,會俾人話寸、俾人話我覺得自己好紅、唔合群唔 social……可幸嘅係,𠵱家開始有嘢出街、工作增加,媽咪成日都追我表演同新聞,我都希望令佢哋辛苦嘅同時,亦都可以……(倒抽一口涼氣)真係見到我做緊嘢,唔係玩玩下……

你俾第一個男朋友欺負時,有冇喊得咁淒涼?

唉吔……(笑番)唔係欺騙唔係欺負呀,我諗我嘅致命傷真係我爹啲媽咪啫。

無須多個純純兔

即係咁,專訪黃美棋前,我聽過有人評價她:「好寸,好似覺得自己好紅咁,唔鍾意佢囉!」

老老實實,前後對足四粒鐘,我倒真沒覺得美棋 BB很寸,覺得自己很紅。

講真,高登女神多如天上星星,十幾年前做過童星,十幾年後做過三兩套港視劇配角,仲要未出街添,有幾紅?

再講,口齒伶俐,頭腦清晰,對我來說既不是寸嘴,亦總算溝通易落筆易過那些乜都唔識答、咩都唔敢講,事實上亦稱不上美麗的花瓶。

我 buy黃美棋囉,總好過多一個只得層外皮的純純兔。

《行運一條龍》 9歲《忽然 1周》圖片

《風雲之雄霸天下》 8歲

《陀槍師姐》 9歲

《我阿媽係黑玫瑰》 24歲《蘋果日報》圖片



鍾意就快D Share啦!