掃呢頁CODE去手機

2015年1月9日 星期五

[忽然1周 - 1015] 梅姐逝世 11周年 梅媽獨自去鳩嗚 梅媽,鳩嗚,梅艷芳,MW,




媽咪姐

梅姐逝世 11周年 梅媽獨自去鳩嗚

上星期係梅姐(梅艷芳)逝世 11周年嘅日子,阿梅一班好友同埋粉絲就諗盡方法去悼念佢。至於近年一直忙住爭梅姐遺產嘅梅媽,亦都出其不意咁用咗啲好特別嘅方法去紀念阿梅。係乜?就係「獨自去鳩嗚」嘞!

佢老人家呢日帶埋近身侍婢去銅鑼灣鳩嗚,身份崇高嘅佢,買完電暖爐,有員工幫佢親自抬落樓不特止,仲用盡老人家應有嘅權利,就係搭的士唔使排隊喇!咁都啱嘅,呢個先係梅媽你一向嘅 style嚟㗎嘛,覺得係自己嘅就會絕不手軟去爭……取㗎







梅姐歌迷仲好有心,送上花籃悼念梅姐。

雖然已經有兩個人服侍住梅媽,但電器舖哥哥依然幫佢將部電暖爐捧落的士站,地位超然!

條龍水蛇春咁長,梅媽就醒嘞,拎住一大箱嘢兼篤住拐杖,梗係一馬當先插咗個頭位先啦,要敬老呢。



鍾意就快D Share啦!