掃呢頁CODE去手機

2015年1月29日 星期四

[壹週刊 - 1299] 陳柏宇揀煲有眼光 陳柏宇,M1,




La Cocotte賣點在於物料,唔係顏色,陳柏宇果然識貨。

同你吟一吟

陳柏宇揀煲有眼光

唱歌紅唔起嘅陳柏宇,轉 channel拍劇拍電影,反而令佢有機會經常返大陸登台搵食,聽講仲逢騷必唱,強國酒樓酒吧通殺,事關佢同 model女友符曉薇拍拖三年幾,想儲多兩年錢就娶女友過門。

早排《壹》仔撞到陳柏宇同朋友喺中環 ifc做完運動,之後去咗 city'super睇煲。有計劃做住家男嘅陳柏宇,對家品廚具原來都好有要求。時下 OL、 C9熱捧五顏六色 Le Creuset,不過陳柏宇就鍾情價錢一樣咁貴,但物料同實用性更佳嘅 La Cocotte,由於煲身比 Le Creuset更重,八珍聽班阿太講,莫講話個煲,就連個煲蓋都重到攞唔起。

現世代港男,比港女更女性化,有辦你睇。

勤力健身,陳柏宇一早練成六嚿腹肌。

同 model女友符曉薇拍拖多年,兩個一直有結婚打算。

陳柏宇同朋友聽女售貨員細心講解。



鍾意就快D Share啦!