網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月10日 星期二

被樓南光稱「剛出道嘅0靚仔」 李逸朗尷爆:我出道咗十二年 李逸朗,




被樓南光稱「剛出道嘅0靚仔」 李逸朗尷爆:我出道咗十二年

2015-02-10 22:58:00



(採訪﹑攝影:溫敏芝﹑馬建華﹑沈健程)

今日劉俊輝導演監製嘅新戲,喺沙田舉行記者會,有指梁齊昕會出席記者會,點知最後因身體不適而甩底,不過齊昕仍搶盡戲中其他演員風頭,包括李逸朗(Don)﹑Eddie@EO2及樓南光等。

司儀問Don會否唱《儍女》?佢笑言:「導演封咗我路,儍女冇得唱,演住儍仔先。」導演就話:「唱儍仔儍女囉。」

而樓南光則表示:「十幾年前去教足球,近日教埋高爾夫球。」佢又指住Don:「幾欣賞呢個0靚仔,啱啱出道嘛﹗」Don聞言尷尬回應:「我出道咗十二年喇。」樓南光之後有啲微言:「今次拍戲,噚日先知道今日有記者會,戲名又唔知,錢又唔知,幾時拍又唔知,演員又唔知,乜都保密,根本唔使寫,冇嘢寫。曹查理呀爛演員,嚟都唔嚟﹗」



李逸朗於新戲擔正任男主角。



樓南光笑指Don係啱啱出道。

鍾意就快D Share啦!