網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 曾國祥王敏奕湊仔去嘉年華 王敏奕,曾國祥,MW,




媽咪姐

曾國祥王敏奕湊仔去嘉年華

志偉囝囝曾國祥不嬲異性緣強,但同王敏奕眨吓眼就拍咗年幾拖,睇嚟真愛係會令一個人改變。佢哋依家去邊都孖公仔, sweet到暈,似乎好事近喎!話說前幾日媽咪姐撞到佢哋去咗中環海濱個嘉年華,同行仲有個小朋友,吓!唔係秘密結咗婚,連仔都生埋嘛?個仔係邊個嘅唔重要,但重點在於王敏奕母愛氾濫,趁個小朋友玩機動遊戲,就不停揸機幫手影相,簡直好似一家三口去玩咁,睇見就溫馨。咁後生又咁鍾意小朋友,曾生咪走寶,快啲娶人







曾國祥掛住玩手機,女友王敏奕幫手睇住個「仔」。好彩係幫人湊啫,曾生理都唔理吓。

男友曾國祥啲前度多到數唔晒,不過睇佢同王敏奕拍咗年幾拖, 35歲嘅佢似乎被「收服」。

上年喺大台播嘅《女人俱樂部》,王敏奕(左一)因為飾演「𡃁版」李麗珍,而成功上位。

鍾意就快D Share啦!