網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月27日 星期五

[忽然1周 - 1022] 「多計」買車算到盡 扮嘢𠱁經紀 MW,




插圖: Wendy

揞名爆

「多計」買車算到盡 扮嘢𠱁經紀

「多計」扮嘢叻就係人都知,佢仲將呢份才能用埋喺生活各方面㖭!媽咪姐有個喺車行做嘅 friend,最近就收到風,話「多計」買車都計得好盡吓!

事緣「多計」近年搵到錢,就想買架成 80萬嘅靚車揸,威吖嘛!而佢又一向鍾意問人攞折,慳得就慳。不過,「多計」睇中嗰部係歐洲車,又係 hit model,佢死個經紀好耐,都攞唔到佢心目中嘅「靚折」,終於,佢出到撒手鐧!就係同人講,話自己諗住買兩架,同未婚妻(依家係老婆嘞!)一人一架揸情侶車。咁經紀計一計,兩架車加埋要成百六萬,個銀碼咁大,啲佣都幾唔錯!最後決定俾個「靚折」。

咳咳,咁故事發展落去,當然就好似唔少都市騙案一樣,「多計」最後係就係買兩架車,但佢俾錢買咗自己嗰架 80萬 dream car後,就話未婚妻手車麻麻哋,都係買架 40萬嘅車俾佢算喇喎! Well,車價平成半,經紀份佣當然少咗好多,仲要蝕個折俾「多計」㖭。無嘅,有啲揼心囉!

邊個係「多計」?

•做電視,又拍戲。

•老婆又靚又高㗎!

鍾意就快D Share啦!