網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年2月8日 星期日

暫退《我是歌手3》 基仔有機會復活 基仔,我是歌手,古巨基,




基仔四集後就會返《我是歌手3》參加復活戰。

next 1/1 pre

古太做跟得夫人,陪老公出席活動。

next 1/1 pre

基仔獲贈近四十萬的手機,將會轉送給古太做情人節禮物。

next 1/1 pre

第一年派利是的基仔,今年會派雙倍。

next 1/1 pre

基仔大爆同老婆整蛋糕,雖然唔睇得但都食得。

next 1/1 pre

歌手古巨基(基仔)下午現身尖沙咀出席新智能手機發布會,並獲大會贈送機身鑲有九卡鑽石,價值三萬七千多歐元,折合港幣近四十萬的手機給基仔,讓他轉贈古太作情人節禮物。

基仔透露太太早前生日,特地親手製作蛋糕給對方:「係我第一次煮嘢食,全程有個師傅教我,但攞到返屋企放入雪櫃後,第二日竟然成個外表斜咗,而且仲好硬,我哋見到都好驚嚇,不過味道係絕對一流。」

第一年派利是派雙倍

談到農曆年將至,基仔稱會番留港度歲:「今年婚後身第一次派利是,一定要響香港,利時都預咗雙倍預算。」

暫退《我是歌手3》

對於剛在大陸《我是歌手3》出局,基仔重申:「由第一日參加開始我都無諗過爭咩,純粹只係以參加者身份出席,同埋雖然出咗局,但我四集後都會返去參加類似復活戰嘅錄影,所以話我只係暫退。」

鍾意就快D Share啦!