掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

霍啟剛蝕底晒 [壹週刊 - 1305] 霍啟剛,M1,



喺服務部同職員登記好資料,十分鐘搞掂走得。

同你吟一吟

霍啟剛蝕底晒

大家族,十居其九 set定基金,由「阿公」分發定額零用,保證後人冇機會敗家,同時避免發生爭身家事件。不過凡事冇絕對,好似霍家長房三子霍震宇,就以遺產執行人告上法院,指胞兄霍震寰侵吞家族財產,要求罷免對方同姑姐霍慕勤遺產執行人身份。爭產官司未了,長房長孫霍啟剛同國寶老婆郭晶晶為免節外生枝,由搬屋到平日生活,都落手落腳,免煩。

早個禮拜,《壹》仔見到霍啟剛攞住個 Rimowa去咗銅鑼灣專門店維修,同店員講解好邊度出問題,登記資料,十分鐘搞掂走人。

原廠維修,車同喼一樣,收費特別高,以八珍所知, Rimowa嘅喼,就算換條拉鏈,都二千起跳。其實呢,有好多人去完個 trip返嚟,發覺自己個靚喼有乜冬瓜豆腐,就會同航空公司投訴,而航空公司亦會攬上身,幫你攞去維修,費用全免仲包埋送貨㗎。

霍啟剛,你蝕咗

霍啟剛自己搬隻喼去專門店維修,呢類粗重工夫,好多少爺都唔會自己做。

鍾意就快D Share啦!