掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

進化齊昕削骨還父 失戀後晒谷胸婚照 齊昕,梁齊昕,BKD_S,







其他影片:>>






《壹》仔報導完689出手棒打鴛鴦,搞到齊昕要同未婚夫斬纜,齊昕就即時喺fb更新status,大晒婚照,唔通真係咁恨嫁?

原來呢次齊昕係幫亞洲婚禮攝影師協會拍嘅慈善攝影集。婚攝係開心事,不過見齊昕谷胸單拖上陣,影得鬼咁幽怨,


真係襯番晒佢甩拖嘅處境。

不過齊昕喺上一個post,就鼓勵自己要stay positive。不過咪住先,呢個真係齊昕?索咗咁多嘅!眼大咗,下巴仲尖到「吉」死人!仲有以前大方面,似足老豆梁振英,但今時今日已經唔見咗。唔通學咗胡鴻鈞削骨還父?

佢仲留言問網友,童話故事存唔存在?呢個《壹》仔就唔知啦,淨係知平凡姑娘突然變大美人,就大有人在!呀!唔知係咪喺fb同網友互動到興起,齊昕又話想重開instagram,咁到時大家又多個渠道見證齊昕嘅進化過程喇!
鍾意就快D Share啦!