掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

發嫂派利是用雙手 [壹週刊 - 1305] 發嫂,陳薈蓮,M1,



去藥房買家居清潔用品兼派利是嘅發嫂,買到要店員幫手搬嘢上車。

同你吟一吟

發嫂派利是用雙手

周潤發孭飛嘅賀歲片《賭城風雲 2》喺內地上映十八日(截至三月八日),票房累計已經超過八億七千萬人民幣,今個週末,發哥又要撲上北京,出席電影慶功宴,順便再谷一谷,希望票房衝十億。

上星期二(三日),公私兩忙嘅發嫂如常快閃九龍城,為屋企添置日用品,紙巾廁紙清潔用品,全部喺藥房一次過執齊。不過發嫂此行買嘢其次,派利是俾佢啲九龍城之友先係首要目的。雖然已經係正月十三,但二五話發嫂唔會理,就算過埋新十五,只要佢識,但又未派嘅,都一定唔會漏。

其實唔止咁,發嫂唔識《壹》仔,但臨開車前,都專登揸住封利是走埋嚟,仲要係雙手遞俾《壹》仔,有禮貌到呢!民間特首夫人,俾個 like你。

見到《壹》仔,發嫂自動波走過嚟,仲要雙手攞住利是俾《壹》仔,好有禮貌。

鍾意就快D Share啦!