掃呢頁CODE去手機

2015年3月12日 星期四

冇有怕 出爐七天 犯禁陳茵微坐月遊街 [壹週刊 - 1305] 陳茵微,M1,



未坐完月,陳茵媺包到冚出巡,陳豪全程拖實護航。

探熱針

冇有怕 出爐七天 犯禁陳茵微坐月遊街

婚後成功三年抱兩的陳豪陳茵媺,大年初八出世的細仔 Nathan Lucas生得五官精致,連老媽子 Amiee都忍唔住大讚:「好俊俏!似爸爸。」

上週四,生完 BB僅一星期,正在坐月的 Amiee孖住老公出巡 high tea、 shopping。老婆唔理坐月犯禁出街,「愛妻號」陳豪冇得 say no,只好全程拖實護航。

齊齊戴口罩抗菌

順產生 B的陳茵媺,罔顧傳統「坐月唔吹得風」禁忌,產後一個星期,便急不及待蒲出街。

上週四(三月五日),兩公婆坐保母車,由司機接載至銅鑼灣利園商場。正值流感高峰期,陳豪陳茵媺出街戴上口罩,避免將細菌帶回家。

著大褸、戴冷帽的 Aimee化了個淡妝,精神看來很不錯,產後手腳纖幼,完全冇水腫。落車發現記者,亦友善地打招呼。

兩公婆先到 Cova歎下午茶,離開時陳豪一手拎住咖啡,一手拖實老婆,行去商場另一邊,記者上前問陳豪:「 Amiee咁快可以出街嘅?」兩公婆一直保持笑容,未有回應。

二人轉到專賣中價 BB用品的 Mother Care繼續掃貨。

Amiee集中精神幫 B仔揀新衫,陳豪則攞起件紅色 B女衫仔細研究,恨女心切,溢於言表。

離開時陳豪負責拎晒四大袋戰利品,完全唔使老婆操勞。

化了淡妝的 Aimee離開時笑晒同記者道別。

見 BB女衫流口水

二人到專售童裝的樓層搜索,走入法國品牌 Petit Bateau, Amiee投入揀 BB衫,但陳豪卻拎起一件粉紅的 BB女衫自娛,睇到津津有味,恨生女,恨到出晒面。

不停左揀右揀,最後陳茵媺幫囝囝揀了幾件連身衫。之後再走去賣中價嬰兒用品的 Mother Care,半小時掃走三大袋 BB用品,陳豪兩手四袋,完全唔使老婆郁手。

事實上,恨女陳豪一早同老婆講掂數,細仔出世後,休息夠便再「開工」追女。雖然陳茵媺唔理坐月規矩,但陳豪仍會暫時停工,陪老婆坐月直至五月尾才復工。

「 Moses屋企三兄弟,父系基因強,所以佢哋生仔嘅機會係大啲,不過佢講明就算生夠一隊足球隊,都要追到個女為止。」陳豪身邊人說。

出院時二人見傳媒親自報喜,更即場嘴對嘴任影,甜到漏。

出名緊張大師的 Aimee,湊大仔 Aiden搞到患上「媽媽手」,生埋細仔,陳豪開始部署減產,爭取時間照顧妻兒。

Aimee大讚細仔 Nathan似足老豆咁俊俏。

坐月須知

傳統中國人都非常注重坐月(又稱坐月子),因為婦女在生產後元氣及體力耗損,造成血虛氣虛,容易遭細菌侵襲,需要時間調養,恢復體能。坐月是中醫的說法,一般來說,自然分娩的產婦坐月一個月,而剖腹生產的則需約 40天。坐月期間要注意飲食外,禁忌亦多,例如避免外出、吹風受涼,應穿著長袖衣服和長褲,不可碰冰水、洗頭等等。

據中醫師陳志強表示,適量活動雖然有助收縮子宮,但產婦生產後容易受到外界感染,要避免到人多或過冷過熱地方,吹風飲凍水,有機會導致將來身體多病,產婦出外勞動身體,亦較易攰,在這抵抗力差的期間,容易感染病菌,出現感冒、頭暈等症狀。

鍾意就快D Share啦!