掃呢頁CODE去手機

2015年3月18日 星期三

被彈鐘喊爆 35歲周家怡慨歎:真係好現實 周家怡,



【專被派演妓女】被彈鐘喊爆 35歲周家怡慨歎:真係好現實

2015-03-17 23:25:00



爭取港視發牌,支持雨傘運動,毋懼醜化只為演好角色。三個周家怡,三個都令人愛。

2013年10月,政總,港視因為一男子關係不獲發免費電視牌照,佔據公民廣場集會、遊行,只為要一個「死因」。入夜了,台前幕後逐一上台發言,周家怡上台未幾,已經哭了:「我好多謝大家…」深深向台下鞠躬,又向自嘲「冇人識」嘅郭鋒說:「如果你都話你冇人識,咁我就係茄喱啡啦,我真係完全係……我真係想話俾大家聽,我入咗呢間公司,我好多謝呢間公司俾咁多機會我,多謝佢哋搵我做,俾咗好多機會我,我係未試過0架……我唔講為唔為香港,我真係冇去到咁偉大,但係我真係覺得今次好離譜……。」已泣不成聲。

事後周家怡解釋,當時佢並非擔心自己前途,只係擔心班同事。其時,無綫落井下石整條「愛回家」熱線,周家怡反問:「佢哋有冇接電話接到手軟?但我冇聽過身邊嘅人話打過,大家集中點係睇梁振英點回應,多過要打電話搵工。」

98年入無綫,今年周家怡35歲,96年於無綫電視藝員訓練班畢業,06年萬千星輝頒獎典禮憑《火舞黃沙》兔唇女茅小琴提名最佳女配角。第一個劇集係《真情》過鏡人,拍過嘅劇真係好多,但都係不離秘書小角出兩鏡已為人淡忘。《花花世界花家姐》演「哈皎皎」同王青父女檔演出,再受好評。但發展似乎亦僅此而已。

周家怡感激港視,因為港視願意俾佢機會,喺《導火新聞線》第一次做女主角。但周家怡亦好感謝大台,她謂,如今所得的,就是當年一點一滴喺大台累積回來。周家怡接受今日出版嘅周刊訪問謂,在大台的日子,拎劇本上手,一直揭揭揭咗好多版先至見到自己嘅戲份,頭幾年,來來去去都係飾演OL、秘書、性工作者。特別係後者,更加係經常做。

周家怡喺訪問中表示,入行頭幾年,最常被派角色就係性工作者:「古代做,現代又做,一路做呢啲,慢慢開始有名,由妓女A到『小紅』,慢慢開始要開會,見監製,仲要有天書,好好0架喇。」可是薄有名氣畢竟還是不夠,試過一次金秀賢來港,周家怡嘅經理人幫佢搭路,甚至話唔收錢都OK,但一樣俾人彈鐘。周家怡於訪問中憶述:「唔收錢佢哋都話唔使你嚟……嗰陣時有喊,覺得真係好現實。」

其實《導火》中的方凝,何嘗不是感受現實迫人。但最緊要有夢。有夢就有勇氣。



《一擲千金》



性感,冇問題。



《花花世界花家姐》,兩人在現實生活中一樣情同姊妹。



兩「父女」



《師奶兵團》,記得冇?百變四小強呀!









「我真係想話俾大家聽,我入咗呢間公司,我好多謝呢間公司俾咁多機會我,多謝佢哋搵我做,俾咗好多機會我,我係未試過0架……」



「我唔講為唔為香港,我真係冇去到咁偉大,但係我真係覺得今次好離譜……」



「撐起雨傘,支持真普選!」



《導火新聞線》





家陣周家怡事業重心放在內地…香港竟然連一個好演員都容不下?



其實周家怡真係好索0架!



現在的方凝。



《導火新聞線》中初出茅廬的方凝。



方凝同阿咩



有堅持,有取捨。既是周家怡,亦是方凝寫照。

鍾意就快D Share啦!