掃呢頁CODE去手機

2015年3月18日 星期三

向佐首次擔正 栢芝大隻講要帶佢入戲 栢芝,





其他影片:>>






張柏芝近年形象跌落谷底,為咗鹹魚翻生,求向太俾個機會自己,仲話要教向佐做戲,結果又係得把口。

向華強:『張栢芝開頭口口聲聲話,呢部係好野,佢一早就嚟,呢部戲係我仔第一部擔正,我仔演技未夠好,都要學習,佢口口聲聲話向佐啲戲我會帶住佢,因為佢同佢黐住二個角色黐住….口口聲聲話我教向佐做戲,我幫佢佢嘅戲一定會唔錯。咁樣,開始果陣時,點知一路做一路做,一路故態復萌,果啲衰嘢果啲神經質顯露無遺。

 『嘩,個製片每日都打嚟投訴,陣間話唔怕,陣間又話聽晚走,佢以前都好興咁樣,一唔高興就唔怕,唔理你人死。咁點搞呢?我再忍落去再氹佢,講真我今時今日我唔需要去氹人,就算宜家我拍部戲,我損失幾多幾多錢,係我嚟講我都覺得冇乜所謂。今時今日唔需要拍戲去就人換你咪換你囉!損失咪損失囉!』
鍾意就快D Share啦!