掃呢頁CODE去手機

2015年3月18日 星期三

好享受 掃背坐大髀 周柏豪攬 34D A貨楊冪 [FACE - 408] 柏豪,楊冪,周柏豪,MF,



新歌《百年不合》 MV,周柏豪同索模 Yoyo唔只又攬又錫, Yoyo仲坐係柏豪大脾上露埋黑 bra,嘆到呢!

真面目

好享受 掃背坐大髀 周柏豪攬 34D A貨楊冪

攞完叱咤男金,周柏豪跳入影壇拍咗唔少戲,直至最近先再錄新歌,難怪佢同公司都好緊張,搵 MV女主角更精挑細選,專程由北京空運到港,擁有 34D魔鬼身材,兼有「翻版楊冪」之稱的索女模楊璐 Yoyo,有新女嘆嘅柏豪口就話:「嗱嗱臨搞掂就去食飯!」結果一搞就搞咗 5粒鐘,㷫烚烚!

樣靚身材正的 Yoyo,現於北京 Starz People擔任模特兒,仲係內地時尚傳媒瑞麗的御用模特兒。

網上圖片

去年娛圈最威威,點會數唔到周柏豪?除咗首次踏上紅館,柏豪仲首次奪得叱咤樂壇男歌手金獎,而影壇嘅成績表都唔錯,有份演出的《 12金鴨》同主演的《四非》輪住上,不過身為歌手嘅柏豪,始終都要兼顧音樂,唯有喺新歌 MV激情少少當益 fans。

掃背坐大髀

每完成一個鏡頭拍攝,柏豪同索模 Yoyo都會即場睇番 playback。最緊要係 A貨楊冪仍然夾到柏豪實一實。

Yoyo第一次拍 MV就咁激,為免走光,全程都有助手喺隔籬傍住。

Yoyo個樣激似楊冪,仲擁有 34D魔鬼不墜身材,坐喺隔離嘅柏豪都唔敢亂望。

手揸 7劇本

周柏豪上一手〈傳聞〉的 YouTube點擊率至今高達 400萬,新歌《百年不合》希望再接再厲,包機票酒店食宿邀請北京 34D索模楊璐擔任女主角,希望班毒仔唔聽歌都睇吓 MV。

沙發攬錫,床上肉博,有演戲經驗的柏豪可謂駕輕就熟,拍攝前先同 Yoyo溝通,柏豪說:「唔會尷尬!嗱嗱淋搞掂就去食飯!而每一個鏡頭前都會同佢溝通,唔得嘅再同導演講。」

成為影壇新貴的柏豪,現在手頭上已有 7部戲劇本,他說:「經過上年頒獎禮後,工作量多咗好多,休息亦少咗好多,上個月試過有一個禮拜連續四日都冇得瞓,每日得一個鐘瞓,仲要係車度瞓,瘦咗 10磅,不過就非常充實,好開心,完全沒有怨言,因為係夢寐以求嘅工作模式。(拍戲底線?)冇,因為電影嘅世界理應試多啲多元化事物,歌曲可以自己嘅風格、電影就會多方面嘗試。」

每次拍攝前,柏豪都會同 Yoyo作溝通,所以就算柏豪要伏喺 Yoyo胸前,兩個都冇尷尬!

有靚女,咀嘴是指定動作吧!

柏豪成為影壇新寵,最近又完成新戲《沒女神探》,戲中飾演一個乸型靚仔,應該有突破。

露上癮

自從柏豪喺紅館騷大晒朱古力肌後,之後就不斷有劇本,而且套套都有露肉場面,最激有《四非》全裸瞓垃圾堆。不過有好嘢,就梗係要開心「些牙」

去年 9月連開 2場紅館,柏豪大騷辛苦練番嚟嘅一身肌肉,好 man㗎!

《四非》全裸

柏豪擔正嘅新戲《四非》有全裸瞓垃圾堆填區的破格演出。

《金鴨》任摸

露開有鋪癮,柏豪係《 12金鴨》繼續有剝衫,仲俾衞詩雅摸勻上身。

《小姐》肉搏

柏豪有副 fit到漏嘅 body,之前主演電影《小姐誘心》肉搏 Kabby成為熱話。

鍾意就快D Share啦!