掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

情緒爆煲有先兆 齊昕迷幻抹鼻黐牆行 齊昕,梁齊昕,





其他影片:>>






前日齊昕fb驚爆被阿媽爆粗虐打,之後又愁爆現身禮賓府走廊同露台。其實冰封三尺非一日之寒,齊昕自上個禮拜開始,已經上演一齣齣「迷魂記」架

好似上個禮拜六(14日),齊昕出席愛滋病研究基金會活動時,行為已經出現怪異,黐着布景板行紅地壇,挺胸、拗腰兼使出迷幻眼神影相。

而當晚大會設有拍賣環節,其中一個項目是可以同荷李活巨星里安納度.狄卡比奧共進晚餐,齊昕不停舉手競投,但直至公關提醒她拍賣以美金計算,分分鐘要千萬港幣埋單,齊昕才無癮收手。完場後,坐喺的士嘅齊昕一見記者,竟然第一時間抹鼻。

去到禮拜日(十五日)禮賓府舉行開放日,忽然閃出來嘅齊昕再被市民圍住狂影,要警員扶佢返入屋。

呢一切詭異行為,莫非真係好似佢老豆所講咁:「佢住禮賓府,禮賓府公務活動多,唔係好有利佢休息,導致佢有情緒起伏……為咗保護自己個女,我哋一直冇公開,甚至朋友度都冇討論佢個人情況,我懇求大家俾多啲空間同時間,俾佢早日康復。」
鍾意就快D Share啦!