掃呢頁CODE去手機

2015年3月19日 星期四

章小蕙開工 shopping [壹週刊 - 1306] 章小蕙,M1,



試衫半個鐘,章小蕙再响鋪頭入面兜圈,睇吓有冇漏網之魚。

同你吟一吟

章小蕙開工 shopping

盛傳轉行做融資嘅前 B嫂章小蕙,唔知係份工夠 free,抑或真係唔使點做,總係响 office hour見佢扮到隻雀咁 shopping。

上個禮拜三(三月十一日),章小蕙一身英倫貴婦 look現身中環太子大廈 Chloe買衫,職員仲安排佢行入 VIP區,慢慢試。

店員輪流攞衫入 VIP區俾章小蕙 fitting,試咗差不多半個鐘,章小蕙行出櫃位,一邊睇 catalog一邊同店員吹衫經,仲講到鬼咁肉緊。

搵到心頭好,店員安排送貨,章小蕙兩手 fing fing行去舊文華酒店的士站等的士,撞正交更時間,唔係冚旗就係揀客,最終要罰企十分鐘先上到車。

睇 catalog,章小蕙意見多多,七情上面。

章小蕙望住條吊帶裙,店員即刻攞上手力 sell。

交更時間等的士過海,章小蕙企咗十分鐘先有車,都算好彩。

鍾意就快D Share啦!