掃呢頁CODE去手機

2015年3月11日 星期三

張震添千金:不可思議 張震,




結婚一年多的台灣型男張震昨日報喜,自爆家中有新成員報到!老婆莊雯如終誕下張家千金,出世不久的B女已是美人胚子,靚樣盡顯父母良好基因!

SoSo姐金句:生女歡天喜地,群星讚到飛起!

台灣男星張震前年年底與拍拖4年的助手女友莊雯如拉埋天窗,兩公婆努力「造人」,結婚未夠一年,去年10月爆出張震老婆已懷孕3個月。直至昨晨,莊雯如終於公布喜訊,平安誕下小千金,恭喜恭喜!

張震昨晨在微博上載BB腳印相,宣布升呢為新手爸爸,並興奮留言:「新成員報到!」而莊雯如亦在網上開心Share B女靚相,見BB戴着粉紅色帽仔,瞓覺時更舉起一雙小手,面珠紅粉緋緋及五官標致,甫出世便盡得爸爸媽媽的良好基因!開心榮升「大伯」的張震哥哥張翰,更拍下B女腳印相,全家上下都喜獲新成員加入!

微博騷BB車相

張震事後亦透過經理人與大家分享初為人父的喜悅,張震說:「覺得很不可思議,很開心,母女都很健康,謝謝大家關心。」而早在去年11月,預備做老竇的張震不僅全面停工,專心照顧老婆,更做足準備,買定嬰兒用品,他更曾在微博騷BB車相,大晒慈父樣!

其實張家小千金未出世已相當好腳頭,皆因去年10月張震先入圍金馬獎角逐最佳男主角,其後又在今年年三十晚的央視春晚中一枝獨秀,彈着古琴登場,再「一代宗師」上身大耍八極拳,被讚是全晚亮點兼有姿勢有實際。似乎B女旺爸之餘,更令張震名氣財源滾滾來!

羊年密賺奶粉錢

其實張震出身演藝世家,其父張國柱為台灣資深演員,縱橫影壇30多年,而哥哥張翰更是演而優則導。過往張震拍戲時,更是好學不倦,難怪被冠以「學霸」的美譽!未知張震會否想囡囡繼承衣鉢,栽培她做女版張震!

另外,好爸爸張震羊年亦要密密做,賺盡奶粉錢養家,所屬的公司亦透露張震先要忙於宣傳新片,兼且洽談多個劇本:「有好多劇本睇緊,嚟緊要宣傳新戲,《道士下山》、《赤道》、《聶隱娘》。(吳京搵佢拍戲?)都好想同吳京老師合作,仲有好多嘢傾緊。」

SoSo姐金句:生女歡天喜地,群星讚到飛起!

鍾意就快D Share啦!