掃呢頁CODE去手機

2015年3月11日 星期三

獨力湊女 江希文司機工人一腳踢 [FACE - 407] 江希文,MF,




16/2

江希文帶住歲半囡囡行超市,自己孭,自己推車、自己拎嘢,好難想像佢住緊獨立屋囉!

全知言

獨力湊女 江希文司機工人一腳踢

到底, 63歲全國政協兼資深大律師胡漢清( Alan),同 43歲江希文( Liz)嘅關係發展成點?應該要團圓嘅農曆新年佢哋又點過呢?全知言淨係知江希文好落力照顧囡囡,而胡漢清就連日都唔見人囉。

上月 16日,江希文單拖帶住囡囡去到數碼港公園散步,歲半囡囡 Natalie識行識走自己玩,江希文就邊睇邊微笑一副慈母樣,之後仲孭住囡囡行超市,身邊連一個工人都無,睇落都幾苦。之後佢哋就直接返沙宣道屋企,同樣地,車停正喺門口,超市買嘅嘢,都係要江希文自己拎。

直到上月 25日,即係初七人日,全知言喺大坑撞到江希文兩母女,當日江希文就約埋幾個女友人一齊,喺餐廳等位期間,佢就同囡囡影合照解悶。雖然同胡漢清關係仍然未搞得清,不過全知言都好欣賞江希文,咩事都好,小朋友係無辜嘅,呢樣嘢,江希文做得到。

話晒都 40有 3,而且女都生埋,曾經索過嘅江希文粗腿肥躉現晒形。

做完司機,返到屋企,江希文先拎晒啲日用品入屋,再抱埋囡囡入去,仲同記者講 bye bye添!

25/2

有咩開心得過見到囡囡開心?睇江希文個樣就知道。

雖然第一次做媽媽,不過江希文算十分稱職,怕個女凍幫佢着衫,個女四圍摸就捉住佢消毒。點錯都好,呢 part要加分

曾經恩愛過嘅江希文同胡漢清,最後去到要互爆大鑊,互相傷害,為乜呢?網上圖片

網上圖片

鍾意就快D Share啦!