網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月17日 星期二

獨力湊大卓林 吳綺莉:我唔照顧佢邊個照顧佢呢 卓林,吳綺莉,吳卓林,



【短片】【與成龍剪不斷理還亂】獨力湊大卓林 吳綺莉:我唔照顧佢邊個照顧佢呢

2015-03-16 23:31:00



其他影片:>>






【與成龍剪不斷理還亂】獨力湊大卓林 吳綺莉:我唔照顧佢邊個照顧佢呢

吳綺莉女兒吳卓林出世不久,兩母女選擇定居上海?吳綺莉接張學潤訪問時解釋:「因為我會覺得,如果唔係咁,0依家嘅佢更難受,嗰時我覺得輿論壓力,就算呢件事,每人有唔同諗法,我都今刻有時未承受得到,係咪先?如果乜都畀人講,擺喺度你睇啦,做一百件好事冇用,少少嘢已經夠,咁輿環境下,我覺得一個小朋友會承受唔到。」

有傳吳綺莉當時選擇赴上海,係收夠錢去無憂無慮生活?吳綺莉嘆謂:「唉﹗你知我由細到大唔鍾意解釋,每一段感情﹑朋友同事關係,一隻杯係敲唔響,一件事唔係一個人錯或啱晒,呢個係我由細到大concept大,NO ONE CAN BE PERFECT,我冇資格評論別人啱唔啱,呢個女我生出嚟,我唔照顧佢邊個照顧佢呢,我想問?」

咁喺上海幾年做乜呢?吳表示:「幫朋友裝修,自己屋企都係我裝修﹑仲有畫畫及設計,如果唔係開唔到畫展。」咁點解選擇返港?吳表示:「佢(囡囡)喺傳媒壓力下,我覺得佢完全承受到,我要生活工作賺錢,我生活唔需要同人交代,有乜好解釋?拍拖嘢你情我願,過咗去就過咗去。」

講到同成龍剪不斷關係?問到係咪從冇埋怨任何人?會唔會厭倦成龍新聞纏住你?吳綺莉就話:「每一個人條命,每人遇到嘢唔一樣,我厭倦唔係厭倦人,如果你問我,對我自己會好攰,我唔鍾意吳綺莉呢個人,我真係成日我好攰,一聽到吳小姐好厭惡。」

咁心裡有冇怪呢個人?佢話:「我冇怪任何人。(作為單親媽咪,有經濟壓力?)全部嘢都有壓力,成個PACKAGE似聖誕節送畀你。(最唔鍾意邊個?)我最唔鍾意我自己。」

考慮做另一角色?改名?或做另一行,吳綺莉苦笑:「我成日話我五呎十吋高,行出街笠住紙袋,人哋都會望下呢個係邊個啦,我離唔開娛樂圈,呢世走唔到,有啲嘢改變唔到,冇得改,唯一心裡最唔舒服,就係做我自己做到好攰。」

吳綺莉也不諱言想搵番個伴,但只可以隨緣。問到會否為咗個女識第二個?或者經女兒過目?佢話:「早十年我要Spend時間喺囡囡身上,因為佢有缺失,佢冇咗嘅嘢,我生得佢出嚟,無論乜嘢都好,唔關佢事,唔係佢錯,冇需要承擔冇必要嘢,呢一兩年冇以前睇得咁細,我0依家同個女一齊面對,大家照顧大家情緒。我會努力工作,諗少啲嘢,飲少啲酒。」



(有線娛樂新聞台截圖)



吳綺莉作為單親母親,獨力湊大卓林。 (有線娛樂新聞台截圖)



(有線娛樂新聞台截圖)

鍾意就快D Share啦!