網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月17日 星期二

齊昕爆被龍蝦爆粗虐打 離家出走 齊昕,梁齊昕,



特首女兒梁齊昕近日現身愛滋病研究基金的慈善晚宴,眼神迷茫,而坐的士離開時離奇抺鼻,昨日又上載一張雙腳滿布瘀傷的相片,即時再次成為城中話題。齊昕今早(3月17日)突然喺Fb留言自爆同母親唐青儀炒大鑊,當中直指母親不但開口駡佢死蠢x、周街被人吊,同人上床呀嘛,去做雞呀」,更推佢埋牆、出手掌摑齊昕,仲用腳踢佢,搞到齊昕跌倒,撞埋書枱枱角。

齊昕爆阿媽向佢瘋狂大叫,仲恐嚇要報警搜佢間房。

齊昕在留言中,再次要公眾相信佢,外界見到的唐青儀,並非佢的真面目。佢更指媽媽有問題,自己曾經嘗試幫佢,又勸佢去睇心理學。不過現在佢已不再關心,從今開始,會永遠離開屋企,不會再返去;寧願瞓沙發食即食麵,都比依家生活好,更指以前說「仍然有出路」的人,講嘅嘢係廢話。

齊昕更氣憤地說,他朝阿媽死,佢都唔會現身佢的葬禮,且放話講自己要好誠實咁告訴大家,即使父母此刻死去,佢都唔會理會;齊昕在留言更透露曾有尋死的念頭,揚言若非住在禮賓府,而係20層高的大廈,佢一定即時跳落去;聲稱過去鬥爭了好長時間,試圖打破圍牆同鐵,取回自己生活卻失敗。

齊昕更強調要找更好的生活和開心,就要踏出一歩,亦終於踏出。

特首梁振英回應齊昕關於「家暴」及「離家」留言時,只表示多謝關心,並表面不作評論,希望傳媒給女兒空間。

梁齊昕今早在fb發表言論後,在 11時左右突然再次刪Fb。
鍾意就快D Share啦!