網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月17日 星期二

囡囡有冇問爸爸是誰? 吳綺莉指卓林智商正常:我冇瞞佢任何嘢 卓林,吳綺莉,吳卓林,



【短片】囡囡有冇問爸爸是誰? 吳綺莉指卓林智商正常:我冇瞞佢任何嘢

2015-03-16 23:30:00



其他影片:>>






囡囡有冇問爸爸是誰? 吳綺莉指卓林智商正常:我冇瞞佢任何嘢

吳綺莉日前驚爆涉虐兒被捕,全城哄動。而吳綺莉近日接受有線娛樂新聞台專訪,與主持張學潤(Nelson)深情剖白。吳綺莉於1999年未婚懷孕,為成龍誕下女兒吳卓林,成龍雖默認此事,但就同兩母女劃清界線,自此吳綺莉肩負單親媽咪責任,獨力湊大女兒,亦令兩母女飽受輿論壓力。

Nelson問到卓林已經咁大個,細個時有冇同佢講佢爸爸係邊個?吳綺莉謂:「唔需要我講,因為佢智商正常。(由你口中講過?)由細到大冇瞞佢任何嘢,我覺得屋企人係要溝通,我忽略咗佢…我忽略咗佢開唔開心咪冇嘢,聽日就冇事,我冇諗過佢咁上心。」

不少小朋友都有爸爸接放學,卓林有冇問過點解冇爸爸接放學呢?吳綺莉話:「我曾經講過,一開始冇,唔會突然間會有,好似你住慣二千呎屋變二百呎屋,你會好辛苦,本來由二百呎屋搬二千呎屋,你明唔明個分別?成件事個女係擔心我。」

Nelson又問到當初點解決定要有呢個小朋友?有冇諗過後果?有冇諗過之後生活﹑工作,因為人生已經唔同咗?吳綺莉表示:「以前細個我唔會講呢番說話,人大咗開始覺得好多嘢唔係你控制,點解我識得你Nelson?點解幫緊呢個電視台做嘢?好多嘢冇得解。(當時決定就係咁?)係囉,其實呢兩日我都不停問點解,我今日會咁樣?點解會咁?我熟悉的傳媒朋友,問我你又有新聞,我話係呀,你問我點解,我答你唔到,因為唔係我報警,我希望拍緊外景,唔係做緊訪問。」



(有線娛樂新聞台截圖)



今日有線娛樂新聞台繼續播出吳綺莉專訪。 (有線娛樂新聞台截圖)



(有線娛樂新聞台截圖)

鍾意就快D Share啦!