網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年3月4日 星期三

認親認戚 宅男新寵翻版高 Ling 捕獲發哥認「老豆」 [FACE - 406] 發哥,周潤發,MF,




翻版高 Ling都有 33C,樣貌、身材都同正版高 Ling十分相似,唔知星途又有幾似呢?

真面目

認親認戚 宅男新寵翻版高 Ling 捕獲發哥認「老豆」

如何「捕獲周潤發」近日成為熱話,早喺 19年前,當時仲係童星的向殷( Cecilia)已經識生擒發哥,仲同時擒埋夏文汐!巴閉

2歲已經入行做童星的向殷( Cecilia),讀完書一心向演藝界發展,早前網上一段《我的女神 Miss》微電影,令 Cecilia成為新一代宅男女神,仲被網友封為翻版高 Ling!望真啲,真係同初出道高 Ling有幾分似喎!

正版高 Ling擁 34D魔鬼身材,仲係大台新寵兒,乜劇都有佢份喎!《忽然 1周》圖片

只有 21歲的向殷( Cecilia)去年開始活躍娛圈,與周秀娜合作拍過《惡胎》又演過舞台劇《踩界》,但都反而不及一段網上微電影厲害,她拍的《我的女神 Miss》,着住低胸衫做 miss,又 sexy又嘟嘴,已經迷暈成班宅男,個個要瘋狂起佢底。

96年 Cecilia只得 2歲,已經同周潤發、夏文汐合作拍咗個 3分幾鐘嘅電訊廣告。雖然與發哥同場機會極少,但有得做發哥個囡囡,幾多人恨唔到

網上圖片

網上圖片

網上圖片

多謝高登先

Cecilia仲多咗個新朵叫「翻版高 Ling」!「好多謝高登巴打嘅支持呀!因為高登嘅朋友叫得做翻版或者 BB都有返咁上下靚女,加上高 Ling係一個好勤力嘅演員,係一個好好嘅學習對象!」

原來她更係童星, 2歲已出道。「我係童星出身,細個已經同周潤發、夏文汐拍過廣告,所以我細細個已經捕獲咗周潤發喇!仲要唔小心捕獲埋夏文汐添!發哥仲做我老豆呢!」

《我的女神 Miss》

彈起

網上圖片

上月 Cecilia公司就製作咗條微電影,飾演教師嘅 Cecilia戴咗假髮即刻高 Ling上身。

勁集郵

初入行,係人都要生擒吓留個念,同陳奐仁呢張合照,就係喺《澀青》首映當晚捕獲。

微電影同翻版星爺溫超合作,合作完 Cecilia仲大膽話:「同翻版星爺合作完,好想同真正星爺合作,做真正嘅星女郎!」

目標做 DaDa

已拍過 3部電影的 Cecilia,會繼續向電影方面發展。「近年 DaDa係我好欣賞嘅演員,因為佢好肯搏,同埋咁後生就攞到『最佳女配角』,對新人嚟講係一個好大嘅動力!如果有任何電影公司需要我去配合演出唔同嘅角色,大膽或者性感啲嘅我都會去試!」

有高 Ling面孔、身材,又想似 DaDa般咁搏, Cecilia大有潛力喎!

Cecilia話同廖啟智合作拍《澀青》令佢學識好多嘢,仲因此愈嚟愈鍾意做戲添!

鍾意就快D Share啦!